|
Verdomme dit jaar geen FFWD voor mij, vertrek vrijdagochtend naar Spanje (ook niet slecht natuurlijk). Ben afgelopen 2 jaren wel geweest: vorig jaar was echt gaaf -- perfect weertje, geweldige sfeer, ben ff helemaal uit mijn dak gegaan. Als ik de weerberichten moet geloven hebben jullie (= degenen die gaan) dit jaar niet zoveel geluk ben ik bang... maar ik zal aan jullie denken vanaf het strand. 
Afternative/Lex: Wat ik vorig jaar heb gedaan -- voor de start ff alle trux langswandelen, dan bij de eerste blijven als ze gaan rijden. Dan de rest van de dag telkens als je het wel ff gehoord hebt laat je je een truck afzakken. Zo heb ik over de hele dag alle trux gehad. Ben het langst blijven plakken bij Armin en Tiesto uiteraard. Na de laatste truck was het al ver in de middag en waren we bijna bij de pier -- ff snacken bij de Mac en weer terug naar de pier -- precies goed.
Overigens was Tiesto 's avonds vanaf de pier op z'n allerbest: heb daar echt helemaal staan flippen!!! Dat soort optredens is dus de reden dat ik al jaren gek ben van Tiesto...
(Zucht) Ik krijg er zo weer helemaal zin in. Volgend jaar plan ik m'n vakantie maar om FFWD heen denk ik...