quote:Originally posted by TOR Vadim Zhukov - Unknown good lord! normaal vind ik prog niet zo genietbaar, maar hier maak ik graag een uitzondering voor! lekkur!
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
BT - Force of Gravity (Al Azar Remix) ik kan er niet aan doen, maar ik begin bijna te wenen bij die vocals.. ik ben normaal niet zo aan vocals, maar dit is gewoon pure bliss!!
quote:Originally posted by TOR BT - Force of Gravity (Al Azar Remix) ik kan er niet aan doen, maar ik begin bijna te wenen bij die vocals.. ik ben normaal niet zo aan vocals, maar dit is gewoon pure bliss!! thanks for sharing this TOR
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
kippevel.
het houdt niet op illicit - chaffer en nog een leuke mix van Mr. Vadim Zhukov http://www.atmosphere.su/mp3/atmosp...90404_part2.mp3 01. Oceanlab – Satellite (Vadim Zhukov Remix) 02. Vadim Zhukov – Silver Star 03. Benny Benassi – Love Is Gonna Save Us (Vadim Zhukov Bootleg) 04. Vadim Zhukov – Energy Driver 05. Vadim Zhukov – Unknown
Last edited by TOR on Apr-27-2004 at 12:34
quote:Originally posted by TOR en nog een leuke mix van Mr. Vadim Zhukov http://www.atmosphere.su/mp3/atmosp...90404_part2.mp3 01. Oceanlab – Satellite (Vadim Zhukov Remix) 02. Vadim Zhukov – Silver Star 03. Benny Benassi – Love Is Gonna Save Us (Vadim Zhukov Bootleg) 04. Vadim Zhukov – Energy Driver 05. Vadim Zhukov – Unknown thanks! edit: OMG @ rmx van satellite! edit2: kan da da setje mah 16 min duurt? was snel gedaan... edit3: ok problem solved...
Last edited by Zehra on Apr-27-2004 at 14:47
quote:Originally posted by TOR het houdt niet op illicit - chaffer Weer Illicit? Damn ik ben nog verslaafd aan Tribalair
Wandii - Surfaces eindelijk gesigned sinds paar weken
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
nog meer illicit.. die kerel verdient echt wel een release Neotune - Crystal (Illicit Mash-up)
Krijg em niet gedownload :/
meer Satellite, Zehra.. Oceanlab - Satellite (Extalin Remix) dit is echt wel een vette remix.. dromerige breaks.. kippenvel!
quote:Originally posted by TOR meer Satellite, Zehra.. Oceanlab - Satellite (Extalin Remix) dit is echt wel een vette remix.. dromerige breaks.. kippenvel! satellite is echt wel één van mijn lievelingsplaten! thanks tor