Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (33): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SnAQ
det har du nog rätt i... att det blir typ en tokigt skön fest...
fast ja vill se armin live....

Jo iofs det kan jag förstå, han var kung på club gorgeous när jag såg honom där.

Old Post Dec-30-2003 03:22  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SnAQ
Anta att jag nu skulle få tag i biljetter, och jag åkte upp till sthlm ifrån göteborgs trakten, och fick reda på att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... Vågar knappt tänka på det....

HAH! Jag visste det! Så jävla dålig stil av Monday Bar - om detta nu stämmer. Å andra sidan rör det mig inte så mycket i ryggen med tanke på att Armin ligger långt ner på min lista bland favorit DJ's. (snälla slå mig inte )

Personligen hade jag jag heller velat se Marco V eller någon annan techtrance nisse.

Men som sagt - oavsett om det blir back 2 back sett mellan AvB och PvD, eller Warp Brothers och DJ Sammy så kommer nog ingen bli besviken.

www.laszlo.se

Old Post Dec-30-2003 16:29 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Men som sagt - oavsett om det blir back 2 back sett mellan AvB och PvD, eller Warp Brothers och DJ Sammy så kommer nog ingen bli besviken.

Jag skulle nog bli rätt besviken. Fast jag skulle inte ens åka om det var Sammy o Warp som spelade...

Old Post Dec-30-2003 16:48  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

MiB fixade en förhandsbokning med lite hjälp av Kraith igår åt dig på Gielen spelningen Så de e bara å vänta på att dom ska ringa och sen ses vi på båtN

Old Post Jan-06-2004 12:38  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MiB fixade en förhandsbokning med lite hjälp av Kraith igår åt dig på Gielen spelningen Så de e bara å vänta på att dom ska ringa och sen ses vi på båtN

fan du är en klippa steve..

Last edited by MiB on Jan-06-2004 at 14:43

Old Post Jan-06-2004 13:14  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

vem har påstått att armin inte kommer??

Old Post Jan-06-2004 17:51  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Versace
vem har påstått att armin inte kommer??

Precis för kontrakten e signade vad jag vet...

Old Post Jan-06-2004 18:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

får se om man har råd o åka på kryssningen.. men nåt jag inte förstår är varför dom inte kör den långa kryssningen till Helsingfors.. MYCKET roligare.. som förra valborgcruisen.. o sen nån av dom stora båtarna oxå.. bättre dansgolv får man ju leta efter, på festival är det så minimalt så det är skrattretande.. gahh saknar förra valborgskryssen *nostalgisk* =)

Old Post Jan-07-2004 09:41  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jag tycker att Kraith ska följa med på kryssen! fett skön snubbe

Old Post Jan-07-2004 15:20  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

hum ere dags å börja slåss om bilj snart?? för oss som inte var på förra kryssen menar jag?? vill ju inte bli utan här

ere strul me armin lr ere bara snack?? ???

Old Post Jan-07-2004 16:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Amnezia
hum ere dags å börja slåss om bilj snart?? för oss som inte var på förra kryssen menar jag?? vill ju inte bli utan här

ere strul me armin lr ere bara snack?? ???

nä jag tror inte det är något strul men ingen kan ju vara säker förräns han är där

men jag tror inte mondaybar skulle försöka lura oss till skillnad från "the lab"

men jag tror inte att silja har börjat ringa ännu fast det är väl strax dax att börja boka MOHAAHAA!

mina 2 hytter är fulla föresten:

Jaybe
Pontus(ej TA)
Camilo(ej TA)
Zamson
Mindshooter
Mindshooters kompis(ej TA)
Vizay
Mojjmojj

Yeeeeehaaaaaa! det lär bli världens bästa kryssning! Jag hör av mig såfort de har ringt mig.

Old Post Jan-07-2004 16:10  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

omfg.. har en kompis från holland som kommer vara 19 när kryssen är.. han vill verkligen åka men det vore lite surt om han kommer hit med flyg för kryssen och sedan blir dissad? en oacceptabel risk, därför undrar jag om det går att försäkra sig om att komma in på något sätt?.. ska prova att maila mondaybar.

Old Post Jan-07-2004 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2 amazing tracks (2nd track) [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDepeche Mode - "Only When I Lose Myself" (Lexicon Avenue Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:13.

Forum Rules: