|
| quote: | Originally posted by Yarnie
Cool addiction 2, deel 1 vondt ik heel erg geslaagd, denk dat ik deze keer ook wel weer ga
PS: M5 kom jij ook weer? vraag ook ff of r0bert mee gaat! |
He cool man Yarnie dat je ook komt!! Zou wel kicken zijn!
Mensen die al 'retired' zijn (iig niet veel meer hier zijn), maar toch komen! Vet!
Glanis, kom je ook? Kan je ID-en 
En Blik, als jij niet komt dan vind ik dat er andere moderators moeten komen!!! Heb je nog NOOIT op een feest gezien, ook niet op Addiction 1! En dat moet onze moderator zijn 
Dus: Addiction zonder Blik = TA zonder BLik als moderator 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|