Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Jag kommer!

Soundcloud!

Music by me

Old Post Feb-11-2004 01:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Ja, det är kul att det äntligen händer nåt i ens egen hemstad
Men jag måste nog säga att jag är lite tveksam till att det kommer att komma 5000 pers, men men vi håller tummarna

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Feb-11-2004 07:02  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

DJ SCOT!!!

Detta tänker jag absolut inte missa!

www.laszlo.se

Old Post Feb-11-2004 14:42 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

hehe ser du redan räknat me mig i garanterat listan Glorie så man har väl inget val...
dock e april en rätt tajt månad många events då å kommer ju va pank efter kryssen me .....men löser sig...

kommer det 1000 pers tror jag det kan bli riktigt bra stämmning där inne...5000 e det ju knappt när ösk spelar hemmamatch hah

jag å ett par polare har dock en grej på G i stan me någon/några ur svenska eliten...blir dock mer åt house,progressive hållet...men fan p åtiden det får chansen i stan

Old Post Feb-11-2004 18:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

nån som vet vart man kan beställa biljetter? orkar knappast hålla på o regga mig på varenda hemsida för o kunna köpa biljetter..

Old Post Feb-16-2004 18:43  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

orkar inte skapa ny tråd om det här men kopierat ifrån club sensations nyhetsbrev:

Tråkiga nyheter!Efter flera veckors slitande i stark motvind har vi nu tyvärr blivit tvungna att ställa in Norrköping Part 1, Norrköping Part 2 och Västerås. Detta på grund av att polisen helt plötsligt inte längre vill låta oss hålla arrangemangen.Norrköpingspolisen har rakt ut sagt att de inte vill ha några Trance-fester i Norrköping, vilket vi har svårt att förstå då Ultrafusion Music Festival hålls i just Norrköping.Du behöver inte vara orolig för att detta skall påverka festerna i Örebro, Borås eller Göteborg.Du som beställt biljetter till någon av de inställda arrangemangen behöver inte heller oroa dig, då vi aldrig kommer skicka ut några biljetter till dessa tillställningar.Biljetter till Örebro, Borås och Göteborg postas flera gånger i veckan, så om du beställt bör du snart få dem i din brevlåda.Fler nyheter kommer inom kort.

Vänligaste hälsningarClub Sensation Crew
www.club-sensation.com

jävla mydigheter

Old Post Mar-10-2004 20:38  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

på tal om ultra fusion festival.. så hade de ju velat vara utomhus, men de fick de inte.. för polisen så de fick vara inomhus i en lokal som tar max 700 pers...fast de har 1750 biljetter ute för försäljning enligt egen utsago.. men de e sant.. konstigt att club sensation får avslag när inte umf fått det.

tråkigt för dem :/ kan ju bara hoppas på att det stämmer med informationen de ger ang festen i örebro... börjar ju inte bra precis :S

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-10-2004 21:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Jäääävla snutjävlar. Jag är i vilket fall som helst glad att festerna i Göteborg och Örebro ännu så länge inte ställts in

www.laszlo.se

Old Post Mar-10-2004 21:31 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Gestapo-stil alabama här. Ni lyssnar på trance, ni får inte vara här. Jippi...

Soundcloud!

Music by me

Old Post Mar-11-2004 12:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

skriver väl en post till då i brist på annat =)

nån som vet vart man kan beställa biljetter?

på hemsidan så måste man ju regga sig.. o förövrigt ska det tydligen inte va i conventum utan i mässhallarna va jag hört..

Old Post Mar-11-2004 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by MiB
skriver väl en post till då i brist på annat =)

nån som vet vart man kan beställa biljetter?

på hemsidan så måste man ju regga sig.. o förövrigt ska det tydligen inte va i conventum utan i mässhallarna va jag hört..

Du säg till när du köpt biljett.. själv har jag ju faktiskt inte bestämmt mig till 100%...
Jag har inte bildat mig nån uppfattning om vad dessa "Club Sensation" är för märkliga filurer... Menar, vem som helst kan boka stora DJs med, bara man har stora visioner...

Old Post Mar-11-2004 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Någon som har beställt och fått sina biljetter? Beställde för ett tag sedan, fick orderbekräftelse på mailen men sen har jag inte hört något från dem....

Soundcloud!

Music by me

Old Post Mar-11-2004 21:37  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackany one know that track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division - Feel My Drums [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:07.

Forum Rules: