Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lange & "00" Fleming i Gtb
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnAQ
Junior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Jag tycker fortfarande det är lite misstänkt att dom låter en sån här fest hållas här...
När alla jävla grannar till Eriksbergs hallen JÄMT ringer och klagar när det är lite för hög volym och sånt, plus att dom vill hålla en väldigt städad policy angående vad dom hyr ut lokalen till för ändamål...
Jag ska dit och jobba den 12:e och då ska jag fråga Helen (som för övrigt är skit snygg)

Old Post Jan-05-2004 12:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SnAQ Click here to Send SnAQ a Private Message Add SnAQ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SnAQ
Jag ska dit och jobba den 12:e och då ska jag fråga Helen (som för övrigt är skit snygg)

hälsa från mig.. hehe

Old Post Jan-05-2004 12:22  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Jag tycker fortfarande det är lite misstänkt att dom låter en sån här fest hållas här...
När alla jävla grannar till Eriksbergs hallen JÄMT ringer och klagar när det är lite för hög volym och sånt, plus att dom vill hålla en väldigt städad policy angående vad dom hyr ut lokalen till för ändamål...
De e bara att hoppas på de bästa.... och du... hälsa Helen från mig hi hi

Old Post Jan-05-2004 12:23  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:

ja jag vet men vad jag vet så har de ju hyrt ut lokalen tidigare till fester. bland annat till en iransk koncert för några månader sedan som var väldigt högljudd.
Vem är Helen förresten? Jobbar hon inne på Eriksbergshallen?

Old Post Jan-05-2004 15:01  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnAQ
Junior tranceaddict

Helen e personal ansvarig typ...
Eriksbergshallen avänds VÄLDIGT ofta av Quality Hotell 11 som ligger precis bredvid, dom använder det för fester å stora middagar...
När jag e där å jobbar så e hon min chef... Hennes bror e Micke D eller va han nu heter i något efterblivit hård rocks band... Motörhead eller så...
Men snygg som fan är hon i alla fall

Old Post Jan-07-2004 17:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SnAQ Click here to Send SnAQ a Private Message Add SnAQ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

nämen vilken fin stor hall. *host*
och glöm inte hälsa helen.

seriöst, det ser stort ut, hur många pers tar den?

Old Post Jan-07-2004 20:00  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:

fick du någe svar elelr fråga du aldrig?

Old Post Jan-07-2004 21:21  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnAQ
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by staz
seriöst, det ser stort ut, hur många pers tar den?

Jag har jobbat där inne en gång, när det va en fin kunga lunch, och då var det cirka 1800 gäster, sittandes...

Och nej, jag har inte fått något svar ännu, för det är inte måndag ännu, det är på måndag jag ska dit och jobba, och då kan jag fråga om jag kommer ihåg det.

Old Post Jan-07-2004 22:55  Sweden
RebeL9

quote:
Jag har jobbat där inne en gång, när det va en fin kunga lunch, och då var det cirka 1800 gäster, sittandes...

Och nej, jag har inte fått något svar ännu, för det är inte måndag ännu, det är på måndag jag ska dit och jobba, och då kan jag fråga om jag kommer ihåg det.

var där idag och inspekterade lokalen med arrangören för Club Sensation. Träffade Helene också. Riktigt söt
Och väldigt trevlig. Fixa hennes nummer! :E

Old Post Jan-08-2004 12:23  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnAQ
Junior tranceaddict

Då kan du väl berätta för dom andra här hur hon ser ut... Jag vet det bättre än någon här, men jag vill bara veta ifall det var Helene eller Helena du träffade, därför vill jag att du beskriver henne.

Old Post Jan-08-2004 12:39  Sweden
RebeL9

quote:
Då kan du väl berätta för dom andra här hur hon ser ut... Jag vet det bättre än någon här, men jag vill bara veta ifall det var Helene eller Helena du träffade, därför vill jag att du beskriver henne.

hon hade tjol på sig. blond, och så hade hon håret i en kort hästsvans.

Old Post Jan-08-2004 15:29  Afghanistan
SnAQ
Junior tranceaddict

Då kan jag göra dig besviken, det kanke är Lotta du träffade... Helene är av grekiskt ursprung, och är INTE blond...

Old Post Jan-08-2004 22:29  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lange & "00" Fleming i Gtb
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID played by tiesto [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe C&N Project Feat. Ofra Haza - The Queen Of Tel Aviv (Extended Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:20.

Forum Rules: