jag dyker väl eventuellt upp.. håller på att bearbeta reveal lite.. jävligt störigt att det inte finns något vettigt sätt att ta sig mellan malmö och lund efter 03... sista bussen går från värnhem kl 02:25 så då får man ju sticka från cillas vid 0200 typ (eftersom jag inte hittar så bra i malmö )
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Mar-12-2004 13:22
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
Hmmsi mig veterligen så går det bussar hela natten mellan malmö och lund på fredagar och lördagar. De avgår i närheten av kb och anländer på busstationen vid mårtenstorget.
Nu är jag kanske helt ute och cyklar, men senast jag kollade på tidtabellen vid kb så stämde det faktiskt! Däremot brukar det vara svårt att få fram via tidtabeller på nätet!
Mar-13-2004 14:29
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
okej.. det är helt klart värt att kolla upp.. störigt att de bussarna inte finns på nätet.. :/
anyways... det var jävligt kul igår... gen.6 var skitbra märkte hur mycket jag saknat att dansa till psytrance. har blivit för lite sånt på senare tid... :/