|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik was daarstraks aan't nadenken over dit onderwerp en stelde mezelf de vraag : Waarom niet gewoon een (kleine) donatie? Persoonlijk ben ik zeker bereid wat geld af te staan aan m'n favoriete producers in de vorm van een kleine paypal-donatie/overschrijving, ook als ik er niets voor terugkrijg: Ik download het toch.
Zelfs als alle labels een online-cd-besteldienst opstarten, zoals Bonzai, dan nog denk ik niet dat ik bij elke goeie productie een cdtje bestel, verre van. Via zo'n donatie kan ik de artiest dan toch bedanken.
Ben ik gek of denken jullie hier ook zo over? (Vraag is vooral gericht aan zij die geen vinyls en amper albums/compilaties kopen, zoals ik) |
grappig! omdat ik er ook zo over denk... had het al aan fus verteld dat ik per mp3 dat ik van een welbepaalde producer (die hier soms wel hangt ) had, 1€ over te schrijven op zijn rekening mahja dan moet je wel de rekening hebben ofcourse en als ik iedereen zo 1€ gaat storten... ben ik op den duur straatarm
om dan toch te antwoorden op je vraag: ge zijt niet gek want ik denk er ook zo over (het zou natuurlijk wel kunnen dat we allebei gek zijn die mogelijkheid is nie uitgesloten)