|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Jan-13-2004 15:01
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

|
|
|
| quote: | Originally posted by M_Peror
Geef eens een goeie reden om WEL naar Addiction te komen? En zeg dan niet "omdat het door die-en-die georganiseerd wordt" (TA'ers in dit geval) want dat is net zo'n goeie (of slechte) reden als "omdat die-en-die er draait" (Armin), dus daar heb je geen argument mee. Haal de mensen maar over om te komen, zoals elke party-organisatie moet doen. Kortom: Wat is er nou zo gaaf aan Addiction dat je er bij geweest MOET zijn?
Als je aan mensen uitgelegd krijgt waarom ze WEL moeten komen, bereik je er veel meer mensen mee, dan lopen zeuren wat er mis is als ze NIET komen! Positief aanpakken, werkt veel beter!
PS Er is misschien een kink in de kabel in mijn agenda, dus met een beetje pech kan ik naar allebei niet. Dat zuigt pas ECHT! |
Jij snapt er dus helemaal niets van he!
Optimus, Magrec en ik hebben flink veel geld opzij gelegt om een feest te organiseren waar alleen TA'ers draaien en waar we met zijn alle eens bij elkaar kunnen komen.
Het is dus nieteens zozeer een feest wat alleen DOOR TA'ers is georganiseerd maar een feest voor iedereen met ALLEEN TA DJ's, snap je het een beetje?
We willen dat DJ's die niet vaak draaien een extra dag bij elkaar kunnen draaien. Zo zullen de volgende editie een paar andere DJ's draaien die nog weinig voor publiek hebben gedraaid.
Is het nog steeds niet duidelijk?
Chicane, jij snapt er ook niets van, het boeit me geen fuk dat Armin die dag in de Astra draaid. want als je op PF kijkt dan zijn der tientallen feesten op de 28ste, dus kom daar alstjeblieft niet mee aankakken. Gaat er om dat vooral de nieuwe mensen eerder naar de asta gaan dan naar Addiction. Het staat gewoon vreemd dat een MEDE organisator van een feestje een ander feestje promoot. Dat vind IK dom. Dus wat jij zegt is allemaal bull chicane.
Jan-13-2004 15:20
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
|
|
Ik promoot niks, ik laat alleen zien.
verder ben ik het wel eens met de eerste alinea.
|
|
Jan-13-2004 15:26
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:17.
Forum Rules: