Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (22): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Relax nou es lui!

En zeer, ZEER waarschijnlijk kom ik wel, alleen weet ik nu nog niet of er iets tussen komt of niet. Want als ik zeg: 'Ik kom!' en als dat dan niet kan dan krijg je meteen weer geblaat van slappe hap enz. enz. terwijl dat dan gewoon iets is waar ik niet onderuit kan. Voor zover ik het nu kan bekijken heb ik iig geen tentamens (da's dus al positief) en onder normale omstandigheden kom ik gewoon langs om te springen .

En als mensen niet komen... sja als men zich niet of nauwelijks verbonden voelt met TA dan blijft men toch lekker weg. Moeten ze in de toekomst alleen niet verwachten dat men dan nog geaccepteerd wordt (j/k).

Hard = goed

Old Post Jan-13-2004 12:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Optimus
pfff, sukkel alsof dit een feestje is dat in het diepste geheim wordt gehouden en niemand erachter zou komen Yeah

wijsneus, gaat om het principe dat JIJ van Addiction een thread gaat starten van een concurerend iets.

Stel dat ik bij ID&T werk en ik ga een super groot feest organiseren...en plots is op dezelfde datum ook een groot trancefeest.....dan ga ik daar toch ook geen moeite voor doen om het aan mensen te laten weten, SUKKEL! Maargoed, jij weet altijd alles het beste....dus laat maar.....

Old Post Jan-13-2004 13:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by New Wave
je moet inderdaad zelf weten waar ej naartoe gaat. MAAR:

Wij hebben dit feestje voor het grote deel voor JULLIE georganiseerd.
We hebben 100% TA dj's die het dik gaan schoppen in de toekomst.
Wij investeren dik veel knaken en zijn maanden in de weer om alles op orde te krijgen. ( site, flyer, deco) en nu gaan jullie afhaken omdat jullie naar een DJ willen die elke week wel ergens te zien is.
Echt laf vind ik dit.
En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is.
Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!!

Dit gaat nergens over, van te voren animo peilen zou misschien ook een optie kunnen zijn geweest Deal with it dat er ergens anders ook een feest wordt gegeven, en kwaliteit/kwantiteit is relatief. Wat de een mooi vind, vind de ander 10x niks. Daar gaan hier heel wat threads over en maar weinig mensen hebben dat door. Maar omdat ze juist hun DJ en hun ding verafgoden mag je geen kritiek hebben zonder dat het gelijk de grond wordt in geboord. De splinter bij een ander zien, maar de balk in je eigen niet heette dat toch?

Old Post Jan-13-2004 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is.
Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!!

Precies....

Verder bedoel ik idd Remy-D. Dat Spare eigenlijk ook Remy heet wist ik niet eens.
En Chicane: verafgoden is sowieso fout. Dat is zoiets als 'kijken met oogkleppen'. Zelfde als fundamentalisme. Je kan het modern DJ-fundamentalisme noemen, wat sommige mensen hier bedrijven.

quote:
Moeten ze in de toekomst alleen niet verwachten dat men dan nog geaccepteerd wordt (j/k).

Je kan er wel j/k achterzetten, maar dat mag je ook weglaten hoor
Ik snap heus wel dat mensen naar Armin willen en gaan, maar toch... het is wel een Addiction feest, een forum feest. Dus vind ik het wel heel jammer dat er zoweinig mensen interesse hebben hier.

Waarom? Kan iemand van de mensen die NIET naar Addiction gaat een goede reden geven waarom niet?
En dan NIET aankomen met "ik ga naar de Asta" of "ik kan niet" of geen geld etc.
Geef mij een reden waarom je niet naar Addiction zou gaan als je wel zou kunnen........

Old Post Jan-13-2004 13:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Chicane
De splinter bij een ander zien, maar de balk in je eigen niet heette dat toch?

Ghehe, die kende ik nog niet

Verder sluit ik me aan bij Lex, t lijkt me wel leuk om te komen maar ik ga niets beloven anders ben je de sjaak wanneer je niet komt.

Enne, Tim: je kunt niet als argument gebruiken dat je het voor ons doet, niemand heeft jou dit gevraagd (voor zover ik weet althans), t is dus op vrijwillige basis en daar kun je geen rechten aan ontlenen.

grtz
WooT

[EDIT]
2 Snuggle: misschien zijn er mensen die niet de behoefte hebben hun internetvriendjes irl te leren kennen? (das ieders goed recht toch?)

[/EDIT]

Old Post Jan-13-2004 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Addiction concurrentie van Asta? Mensen die naar Addiction willen, die komen toch wel. Als morgen bekend word gemaakt dat er een technofeest op de 28e is met Kowalski, Carl Cox en Michel de Hey dan gaat Snuggle eerst heel hard janken, maar hij komt alsnog naar Addiction.

punt.

En voor Snuggle en New Wave:

Hoef er gen woorden aan vuil te maken, alsof ik reclame zou lopen maken voor de Asta. Ik ben natuurlijk de enige die op de Asta site, Armin/MIKE agenda op zijn site kan komen en aan zulke informatie kan komen

Het is alleen maar goed dat dit bekend is, dan weet je wie je kan verwachten (en wie niet). Sommige mensen zouden sowieso al niet gaan, dus om hen nou af te zeiken omdat ze naar de Asta gaan

Old Post Jan-13-2004 13:41 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by total woot
Enne, Tim: je kunt niet als argument gebruiken dat je het voor ons doet, niemand heeft jou dit gevraagd (voor zover ik weet althans), t is dus op vrijwillige basis en daar kun je geen rechten aan ontlenen.

Daar heb je misschien wel gelijk aan. Maar goed na de 1e addiction was er veel animo voor een 2e en daar zijn we ook wel mee bezig geweest alleen door omstandigheden duurde het wat langer voordat er concrete plannen waren voor deze komende 2e editie.

Old Post Jan-13-2004 14:31  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom? Kan iemand van de mensen die NIET naar Addiction gaat een goede reden geven waarom niet?
En dan NIET aankomen met "ik ga naar de Asta" of "ik kan niet" of geen geld etc.
Geef mij een reden waarom je niet naar Addiction zou gaan als je wel zou kunnen........

In de eerste plaats loop ik hier pas sinds een week actief te posten, en ik voel me nog niet zo verbonden aan TA eerlijkgezegd, begrijp me niet verkeerd, ik vind 't een cool forum, maar op 't moment moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon meer zin heb in avondje Armin.
In de tweede plaats komt er misschien iemand vanuit Noorwegen helemaal overvliegen om met mij en wat anderen naar de Asta te gaan, dan ga ik niet afhaken, ik heb al gezegd dat ik daarheen zou gaan... Dus wel onder andere "ik ga naar de Asta".

Old Post Jan-13-2004 14:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Ik denk dat er (misschien omdat er onbedoeld zo'n lange tijd tussen heeft gezeten?) inmiddels een hoop mensen op dit forum rondwandelen die de eerste Addiction niet (bewust) hebben meegemaakt en dus die "drive" voor de 2e editie niet voelen.

Dus in plaats van "geef eens een goeie reden om niet naar Addiction te komen", stel ik de vraag anders. Geef eens een goeie reden om WEL naar Addiction te komen? En zeg dan niet "omdat het door die-en-die georganiseerd wordt" (TA'ers in dit geval) want dat is net zo'n goeie (of slechte) reden als "omdat die-en-die er draait" (Armin), dus daar heb je geen argument mee. Haal de mensen maar over om te komen, zoals elke party-organisatie moet doen. Kortom: Wat is er nou zo gaaf aan Addiction dat je er bij geweest MOET zijn?

Als je aan mensen uitgelegd krijgt waarom ze WEL moeten komen, bereik je er veel meer mensen mee, dan lopen zeuren wat er mis is als ze NIET komen! Positief aanpakken, werkt veel beter!

PS Er is misschien een kink in de kabel in mijn agenda, dus met een beetje pech kan ik naar allebei niet. Dat zuigt pas ECHT!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Jan-13-2004 14:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

misschien een idee om deze threads te bekijken:

Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party

Addiction Fotoverslag / Partyreport

EN volgens mij gaat dit een dikke flametopic worden mwha

Old Post Jan-13-2004 15:01 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by M_Peror
Geef eens een goeie reden om WEL naar Addiction te komen? En zeg dan niet "omdat het door die-en-die georganiseerd wordt" (TA'ers in dit geval) want dat is net zo'n goeie (of slechte) reden als "omdat die-en-die er draait" (Armin), dus daar heb je geen argument mee. Haal de mensen maar over om te komen, zoals elke party-organisatie moet doen. Kortom: Wat is er nou zo gaaf aan Addiction dat je er bij geweest MOET zijn?

Als je aan mensen uitgelegd krijgt waarom ze WEL moeten komen, bereik je er veel meer mensen mee, dan lopen zeuren wat er mis is als ze NIET komen! Positief aanpakken, werkt veel beter!

PS Er is misschien een kink in de kabel in mijn agenda, dus met een beetje pech kan ik naar allebei niet. Dat zuigt pas ECHT!

Jij snapt er dus helemaal niets van he!
Optimus, Magrec en ik hebben flink veel geld opzij gelegt om een feest te organiseren waar alleen TA'ers draaien en waar we met zijn alle eens bij elkaar kunnen komen.
Het is dus nieteens zozeer een feest wat alleen DOOR TA'ers is georganiseerd maar een feest voor iedereen met ALLEEN TA DJ's, snap je het een beetje?
We willen dat DJ's die niet vaak draaien een extra dag bij elkaar kunnen draaien. Zo zullen de volgende editie een paar andere DJ's draaien die nog weinig voor publiek hebben gedraaid.
Is het nog steeds niet duidelijk?

Chicane, jij snapt er ook niets van, het boeit me geen fuk dat Armin die dag in de Astra draaid. want als je op PF kijkt dan zijn der tientallen feesten op de 28ste, dus kom daar alstjeblieft niet mee aankakken. Gaat er om dat vooral de nieuwe mensen eerder naar de asta gaan dan naar Addiction. Het staat gewoon vreemd dat een MEDE organisator van een feestje een ander feestje promoot. Dat vind IK dom. Dus wat jij zegt is allemaal bull chicane.

Old Post Jan-13-2004 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Ik promoot niks, ik laat alleen zien.

verder ben ik het wel eens met de eerste alinea.

Old Post Jan-13-2004 15:26 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback'You Give The Love' [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCoast 2 Coast - Searching (Coast 2 Coast Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:17.

Forum Rules: