Pfff... Hoe moeilijk kunnen ze het maken... Zal wel gewoon Addiction worden dan denk ik...
Jan-25-2004 03:33
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by eieregooie
Pfff... Hoe moeilijk kunnen ze het maken... Zal wel gewoon Addiction worden dan denk ik...
voor mij ist helemaal nie moeilijk!
Jan-25-2004 16:35
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Kzie 't gerust zitten om in groep met de trein te gaan. Moeten we wel goed "We zijn er bijna" in koor leren zingen...
Jan-25-2004 20:52
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
kga waarschijnlijk met de auto en... er zal nog plaats zijn in de auto mah zal het jullie wel een keer na de examens laten weten kunne we ff kijke wie ik dan kan meenemen want moet nog ff in mijn eigen vriendenkring kijke wie wil meegaan
Jan-25-2004 21:23
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Miss Z
kga waarschijnlijk met de auto en... er zal nog plaats zijn in de auto mah zal het jullie wel een keer na de examens laten weten kunne we ff kijke wie ik dan kan meenemen want moet nog ff in mijn eigen vriendenkring kijke wie wil meegaan
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je mag niet, je mag niet, je mag niet!!!
Kwil de NLTA's nie in de steek laten, maar jou ook niet
Klote zooi... :/
Jan-26-2004 02:39
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Kwil best wel gaan, maar ik heb geen zin om een paar uur alleen op den trein te zitten. Dus als er beta's met den trein gaan van het meer westelijk of centraal gedeelte van ons landje laat dan iets weten. Probleem is ook wel dat ik voor eind deze maand uitsluitsel moet hebben, anders heb ik andere plannen.
Misschien al eens een lijstje maken van wie er allemaal gaat?
Not me, momenteel niet echt veel geld voor zo'n treinticket naar holland etc... en dan komt daar nog is bij da'k moet beginnen sparen voor aib en mayday EN carnaval, dusseuhm, no can do