|
Ik ben inderdaad bang dat dit stuk vreten ondanks zijn moord met voorbedachte rade weer met een jaartje of vijf (die hij in een veel te luxe gevangenis doorbrengt, misschien gaat ie er qua luxe nog op vooruit ook :whip op straat staat.
Wat betreft het allochtoon zijn; Het is gewoon een feit dat de 2e generatie allochtonen (wel in Nederland opgegroeid dus, en nee, om kritiek te voorkomen, dit is geen generalisatie, ik zeg niet allemaal) toch voor een redelijk groot deel van de problemen in de samenleving zorgen. Maar als ik ook nog eens lees dat dit op een vmbo-school is gebeurd, dan is de gedachte die in mij opkomt inderdaad ook dat het wel een allochtoon zou zijn geweest, het is misschien niet netjes, maar het moet dan niet opgevat worden als een belediging jegens alle allochtonen; natuurlijk heb ik in mijn kennissen- en vriendenkring ook allochtonen, maar klaarblijkelijk uit een heel ander milieu dan de probleemgroep.
Wat betreft de straf, ik vind dat de martelmethodes die in de TV-serie 24 toegepast worden zeker in aanmerking komen 
|