Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Ik ben inderdaad bang dat dit stuk vreten ondanks zijn moord met voorbedachte rade weer met een jaartje of vijf (die hij in een veel te luxe gevangenis doorbrengt, misschien gaat ie er qua luxe nog op vooruit ook :whip op straat staat.
Wat betreft het allochtoon zijn; Het is gewoon een feit dat de 2e generatie allochtonen (wel in Nederland opgegroeid dus, en nee, om kritiek te voorkomen, dit is geen generalisatie, ik zeg niet allemaal) toch voor een redelijk groot deel van de problemen in de samenleving zorgen. Maar als ik ook nog eens lees dat dit op een vmbo-school is gebeurd, dan is de gedachte die in mij opkomt inderdaad ook dat het wel een allochtoon zou zijn geweest, het is misschien niet netjes, maar het moet dan niet opgevat worden als een belediging jegens alle allochtonen; natuurlijk heb ik in mijn kennissen- en vriendenkring ook allochtonen, maar klaarblijkelijk uit een heel ander milieu dan de probleemgroep.
Wat betreft de straf, ik vind dat de martelmethodes die in de TV-serie 24 toegepast worden zeker in aanmerking komen

Old Post Jan-13-2004 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by New Wave

En ze dneken allemaal dat als hij president van nederland was dat het dan NIET zou gebeuren.
Simepele broekies......waar zijn jullie hersenen?

zegt de man met de meeste spelfouten van het forum achter zijn naam

Old Post Jan-13-2004 21:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Als ik eerste wil ik ff zeggen dat dit te gek voor woorden is, maar daar is iedereen het wel mee eens.

Ik wilde ff zeggen dat ik vind dat Blik wel een interessant punt heeft. Zodra hier het woord allochtoon valt (zoals Ding al zei) wordt je er meteen met vingertjes gewezen dat je geen vooroordelen mag hebben. En als er idd een vechtpartij is op een feest wordt er 9 van de 10x meteen gesuggereerd dat het een hardstyle feest is. Dan doe je dus precies hetzelfde. Sommige mensen moeten dus maar eens hun oogkleppen afzetten vind ik.

Old Post Jan-13-2004 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

de docent is trouwens zojuist overleden......

Old Post Jan-13-2004 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Het is wat je er zelf voor conclusie aan verbind. Blik zegt niet het schijnt alweer een allochtoon te zijn of iets in die richting. Maar zo gauw ergens het woord allochtoon valt wordt blijkbaar gelijk gedacht dat ze achtergesteld worden of in hetspreekwoordelijke verdomhoekje worden gestopt.
Wat je em zou kunnen verwijten is dat ie geruchten loopt te verspreiden, das waar, maar daarmee vergroot je niet ineens de kloof tussen allochtonen en autochtonen, dat is de conclusie die je er zelf aan verbindt.

mooi gelul, het is alleen geen knip voor de neus waard! aan het woord 'allochtoon' is weldegelijk een negatieve bijklank verbonden. waarom anders is bij een misdrijf plotseling iemand allochtoon of 'van marokkaanse afkomst' terwijl hij/zij gewoon een nederlands paspoort heeft en dus gewoon nederlander is. dan wordt ineens wel het onderscheid gemaakt tussen allochtoon en autochtoon.
je vergroot er weldelijk de kloof mee en dat weet je net zo goed als ik!

dus houd die schijnheilige praatjes voor je alsjeblieft!!

Old Post Jan-13-2004 22:18  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

vind het overigens erg sneu voor de docent.. die mensen doen hun werk juist omdat ze er plezier in scheppen met jongeren te werken en jongeren te helpen in hun ontwikkeling. nou stank voor dank!

Old Post Jan-13-2004 22:19  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by TranceFool
Als ik eerste wil ik ff zeggen dat dit te gek voor woorden is, maar daar is iedereen het wel mee eens.

Ik wilde ff zeggen dat ik vind dat Blik wel een interessant punt heeft. Zodra hier het woord allochtoon valt (zoals Ding al zei) wordt je er meteen met vingertjes gewezen dat je geen vooroordelen mag hebben. En als er idd een vechtpartij is op een feest wordt er 9 van de 10x meteen gesuggereerd dat het een hardstyle feest is. Dan doe je dus precies hetzelfde. Sommige mensen moeten dus maar eens hun oogkleppen afzetten vind ik.

dit meen je niet?

jij wil de allochtonenproblematiek gaan vergelijken met het hardstyle-gezever???

damn, dacht dat je toch wat meer inhoud had!

Old Post Jan-13-2004 22:21  China
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by AlFerox
dit meen je niet?

jij wil de allochtonenproblematiek gaan vergelijken met het hardstyle-gezever???

damn, dacht dat je toch wat meer inhoud had!

volgens mij maakt hij hier een vergelijking waarin 2 vormen van vooroordelen bestaan. Heeft verder nix met de inhoud te maken dus ik snap jouw probleem niet. Misschien eerst wat beter lezen voordat je post?

Old Post Jan-13-2004 23:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Jappio
volgens mij maakt hij hier een vergelijking waarin 2 vormen van vooroordelen bestaan. Heeft verder nix met de inhoud te maken dus ik snap jouw probleem niet. Misschien eerst wat beter lezen voordat je post?

maar wat wil je hier nou weer mee zeggen wiseguy???

de validiteit van een vergelijking valt of staat met de inhoud ervan, dus misschien kun je beter niet posten wanneer je niets van waarde hebt toe te voegen?

buiten het feit dat vooroordelen sowieso slecht zijn en niet met elkaar vallen goed te praten, vind ik het van een bijzonder infantiel niveau getuigen om de allochtonenproblematiek weg te strepen tegenover de zogenaamde hardstylevooroordelen.

Old Post Jan-14-2004 00:20  China
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

Ik vind het zeer triest dat dit gebeurd is! Mensen die dit ondernemen hebben zo verschikkelijk veel haat in zich, echt bizar! Deze jongen (tenminste daar ga ik vanuit, don't flame me) moet toch wel ooit de gedachte hebben gehad dat hij na het neerschieten van zijn leraar gewoon zero toekomst voor zich heeft?? Je moet wel echt deeply sick in je hoofd zijn om dit te doen!

Het enige wat ik wil zeggen over het "allochtonen-verhaal" (losstaand van deze gebeurtenis) is dat er niet al teveel moet worden geluld over het wel of niet verkeerd gebruiken van het woord maar dat er moet gekeken worden naar het probleem!
Aangezien er ophef over is is er ook wel degelijk een probleem

Old Post Jan-14-2004 00:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Rudy
Het enige wat ik wil zeggen over het "allochtonen-verhaal" (losstaand van deze gebeurtenis) is dat er niet al teveel moet worden geluld over het wel of niet verkeerd gebruiken van het woord maar dat er moet gekeken worden naar het probleem!
Aangezien er ophef over is is er ook wel degelijk een probleem

om met jappio's gevleugelde woorden te spreken: ooit wel eens van een causaal verband gehoord?

Old Post Jan-14-2004 00:30  China
AlFerox

quote:
Originally posted by Blik
Als we het hier over mensen die Lonsdale dragen hebben zit ook iedereen met z'n vooroordelen klaar.

Hebben wij ook niet altijd ons woordje klaar als er op een hardstylefeest gevochten word? Of hebben wij ook niet onze denkwijzen over mensen die Fred Perry en Lonsdale dragen?

sjezus, hoe meer ik terug lees in deze thread hoe meer ik mij verbaas over het volslagen gebrek aan verstand bij sommigen!

mensen die lonsdale of fred perry dragen, hebben een bepaald gedachtengoed waar ze op aan worden gekeken.
iemand die allochtoon is, wordt klaarblijkelijk aangekeken op zijn afkomst of huidskleur..

you do the math

en dan zijn er nog mensen die de vergelijking tussen lonsdale-kneuzen en allochtonen durven goed te praten? ga je schamen man!

Old Post Jan-14-2004 00:38  China

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Dance Id #4 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackD'Anger - Keep My Skamner (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:15.

Forum Rules: