Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Party! : Xtralarge 7-02-2004
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

ik moet openen vanavond; van 22:00 tot 24:00

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Feb-07-2004 13:22 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

suc6 moppie

Ga eens dood!

Old Post Feb-07-2004 13:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
we missen wel het eerste half uurtje, ik en bas zijn er hopelijk rond 22.30

Old Post Feb-07-2004 18:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Zo, de trein rijdt net weg en ik ben over een uurtje thuis, denk ik. Nu maar ff internetten onderweg en verslagje maken voor diegenen die het gemist hebben Het was echt superdesuper!! Ik had een avondje zweeftrance verwacht, maar we hebben bijna heel de avond hardtrance en techtrance gehoord, top top top!

Rond 22.30 kwamen Theseus en ik aan met de taxi voor de Kingdom, waar we meteen naar binnen konden lopen Toen we na de fouillering (superstrikt dit keer, er werd écht overal goed gevoeld en geknepen ) Bij het binnenkomen, hoorden we al een bekende plaat, "dat nummer dat op ISOS3 vóór Andain staat (kon niet op de naam komen)" Wat een heerlijk nummertje was dat! Bij het binnenkomen van de zaal zagen we meteen onze Donna, die we uitgebreid hebben begroet Het was al redelijk gevuld zagen we, blijkbaar waren we niet de enige RV-groupies

RV had echt een topsetje in elkaar gezet! Heerlijke tracks, veel stevig werk , wat ik me nog kan herinneren was Superchumbo vs Members of Mayday - 10 Revolutions (of zoiets), Firewall - Sincere , wat gaaf dat je die wilde draaien, top!) en de rest weet ik niet eens al meer Wat ook leuk was, was om te zien hoe hij het publiek bespeelde

Daarna nam Mike S anders het over, hij begon wat clubby en groovy te draaien, wat imho slecht aansloot op de spetterende RV-set Toen zijn we (ik, bas, ruben, anja) maar ff thee gaan pakken en in de chill gaan zitten Na de thee waren we weer teruggegaan naar Mike S. Hij had een rare set, hij begon dus eerst heel clubby en groovy en op het einde draaide hij gewoon dikke hardstyle! Ook mixte hij (volgens bas, want ikzelf hoor het amper/niet) echt belabberd! Wel pluspuntje: Derb - Derb

Daarna nam Spider het over, die Theseus had verteld dat ie diep ging draaien... Enfin, heb niet echt op de set en de platen zelf gelet, weet wel dat ik me reuze vermaakt op zijn set, die ook lekker stevig was! Ook leuk was het om Robin (ArisE) te ontmoeten Aardige gozer, hij heeft ook ondervonden hoe moeilijk het is om met mij te praten terwijl ik doof ben

Hierna was Dazzle aan de beurt: ik kende hem alleen van zijn Soundbox cd's (heb er twee thuisliggen) en een enkele set op Basisbeats als een progressive trance dj, maar ik had van Ruub begrepen dat hij nu techtrance draaide Anyways, hij begon heerlijk! Wat een energie, wat een supertracks kwam er telkens op de decks! Kan me nog een Marco V productie herinneren die voorbijkwam. Toen was het de beurt aan de laatste van de avond, Katana! Supervervolg van de set van Dazzle, met als hoogtepunt Fancy Fair! Hierna gingen wij weg, want we waren doodop Om een uurtje of 4.45 waren we bij Bas thuis waar we na anderhalf uurtje babbelen en gamecube spelen ik de trein ging pakken en over 5 min thuis ben!

+punten
*Derb - Derb
*RV & Donna zijn lief
*mooie vrouwen
*heerljke banken
*hardtrance/techtrance rules!

-punten
Hardstyle dat werd gedraaid

En nu ben ik thuis en ga ik slapen totale tijd dat ik heb zitten tikken, dik een uur:

Old Post Feb-08-2004 06:51 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

volgende keer ben ik er weet bij!!

Ga eens dood!

Old Post Feb-08-2004 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Re: jow

quote:
Originally posted by Optimus

En nu ben ik thuis en ga ik slapen totale tijd dat ik heb zitten tikken, dik een uur:

Een uur voor zo'n stukkie tekst . Traag ofnie . En ik lees tot mijn tevredenheid dat je de titel 'doofste kwartel van TA' van me overgenomen hebt waarvoor dank. Mooi verslag ook, en toch zeer spijtig weer dat ik er niet bij was.... magoed, my time will come .

Hard = goed

Old Post Feb-08-2004 10:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

mja, kon niet zo snel tikken op het kleine schermpje

en een voorbeeld van mijn doofheid:

*Hoort As the Rush Comes*
Donna schreeuwend tegen mij:"Ja, ik moet hiervan huilen, hoor"
Ik:"huh?"
Donna weer:"Ik zei, dat ik van Hooydonk kende, hoor!"
Ik:"Hé???"
Donna:"IK ZEI, DAT IK DIT NUMMERTJE WEL WILDE HOREN!"
Ik:"Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww."

Old Post Feb-08-2004 14:44 
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

En gewoon NOG niet goed heh!!!!

Ik zei,dat ik dat nummer wel weer kon horen!!!
Was t fancy fair btw?:P
En heel erg lief van je dat je ons lief noemt hoor,maar als je nog een KLEIN beetje serieus genomen wilt worden op dit forum moet je dat soort dingen tuulijk niet posten hiero

Heb serieus waar een TOPfeestje gehad,niet verwacht na de laatste keer,hing een andere sfeer toen dan nu,dis echt lekker om aan terug te denken

Old Post Feb-08-2004 17:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

quote:
Originally posted by Donna
En heel erg lief van je dat je ons lief noemt hoor,maar als je nog een KLEIN beetje serieus genomen wilt worden op dit forum moet je

tin komt er eindelijk voor uit dat hij een watje is, laat hem nou, hij schaamd zich er nog zo voor!

Ga eens dood!

Old Post Feb-08-2004 17:54  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

hehehe,had het verkeerd getikt Maar had het wel verstaan hoor Ennuh, serieus word ik toch niet meer genomen, dus dat maakt niks meer uit

Ow ja, ik hoorde ook nog Nalin & kane - Open your Eyes (die draaide RV als een van de laatste, geloof ik) en Freefall - Skydive, wow, vooral de laatste was zooo mooi, ik kon bijna huilen

Old Post Feb-08-2004 18:00 
SnuggLe
drs. Betweter

Gaaf dat het cool was
Stuurde je nog een SMS chinees! En ik weet het ook, je bent echt doof ja Heel irritant. Maar luister eens naar wijze SnuggLe en Franzelare, KOOP GEWOON OORDOPPEN!!! Anders ben je binnenkort ECHT doof. Heel cool hoor...!! NOT!

Maar vet dat de set van Ruben cool was!
Is er al meer bekend wanneer je in de XL mag draaien????

Too bad dat ik er niet bij kon zijn, maar het familieweekend was ook wel 'aardig'

Old Post Feb-08-2004 18:26 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Yeah die mike dude draaide skydive,hij begon dik klote maaaaar draaide later wel bij,t viel me reuze mee 2 be honest

Ennuh,sjinees is ondanks zn communicatie-stoornis ook heel lief hoor
Watjes zijn stoer Frans!!:P
Jij bent een niet opkomendagende truttttt das veel erger

Old Post Feb-08-2004 23:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Party! : Xtralarge 7-02-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this plz [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Frankie Jones - Let the beat control your body [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:32.

Forum Rules: