|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
jow
Zo, de trein rijdt net weg en ik ben over een uurtje thuis, denk ik. Nu maar ff internetten onderweg en verslagje maken voor diegenen die het gemist hebben Het was echt superdesuper!!  Ik had een avondje zweeftrance verwacht, maar we hebben bijna heel de avond hardtrance en techtrance gehoord, top top top!
Rond 22.30 kwamen Theseus en ik aan met de taxi voor de Kingdom, waar we meteen naar binnen konden lopen Toen we na de fouillering (superstrikt dit keer, er werd écht overal goed gevoeld en geknepen ) Bij het binnenkomen, hoorden we al een bekende plaat, "dat nummer dat op ISOS3 vóór Andain staat (kon niet op de naam komen )" Wat een heerlijk nummertje was dat! Bij het binnenkomen van de zaal zagen we meteen onze Donna, die we uitgebreid hebben begroet Het was al redelijk gevuld zagen we, blijkbaar waren we niet de enige RV-groupies
RV had echt een topsetje in elkaar gezet! Heerlijke tracks, veel stevig werk , wat ik me nog kan herinneren was Superchumbo vs Members of Mayday - 10 Revolutions (of zoiets), Firewall - Sincere , wat gaaf dat je die wilde draaien, top!) en de rest weet ik niet eens al meer Wat ook leuk was, was om te zien hoe hij het publiek bespeelde
Daarna nam Mike S anders het over, hij begon wat clubby en groovy te draaien, wat imho slecht aansloot op de spetterende RV-set Toen zijn we (ik, bas, ruben, anja) maar ff thee gaan pakken en in de chill gaan zitten Na de thee waren we weer teruggegaan naar Mike S. Hij had een rare set, hij begon dus eerst heel clubby en groovy en op het einde draaide hij gewoon dikke hardstyle! Ook mixte hij (volgens bas, want ikzelf hoor het amper/niet) echt belabberd! Wel pluspuntje: Derb - Derb 
Daarna nam Spider het over, die Theseus had verteld dat ie diep ging draaien... Enfin, heb niet echt op de set en de platen zelf gelet, weet wel dat ik me reuze vermaakt op zijn set, die ook lekker stevig was! Ook leuk was het om Robin (ArisE) te ontmoeten Aardige gozer, hij heeft ook ondervonden hoe moeilijk het is om met mij te praten terwijl ik doof ben
Hierna was Dazzle aan de beurt: ik kende hem alleen van zijn Soundbox cd's (heb er twee thuisliggen) en een enkele set op Basisbeats als een progressive trance dj, maar ik had van Ruub begrepen dat hij nu techtrance draaide Anyways, hij begon heerlijk! Wat een energie, wat een supertracks kwam er telkens op de decks! Kan me nog een Marco V productie herinneren die voorbijkwam. Toen was het de beurt aan de laatste van de avond, Katana! Supervervolg van de set van Dazzle, met als hoogtepunt Fancy Fair! Hierna gingen wij weg, want we waren doodop Om een uurtje of 4.45 waren we bij Bas thuis waar we na anderhalf uurtje babbelen en gamecube spelen ik de trein ging pakken en over 5 min thuis ben!
+punten
*Derb - Derb
*RV & Donna zijn lief
*mooie vrouwen
*heerljke banken
*hardtrance/techtrance rules!
-punten
Hardstyle dat werd gedraaid
En nu ben ik thuis en ga ik slapen totale tijd dat ik heb zitten tikken, dik een uur :
|
|
Feb-08-2004 06:51
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Feb-08-2004 10:36
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:32.
Forum Rules: