Originally posted by MaGiK54
Who the fuck is dj Hell ?!?!
Duitse Techno legende: Mayday/Loveparade sinds 1992
ps: Hell wordt ook genoemd in Scooter's Hyper Hyper
Jan-26-2004 16:31
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Haha, ken je DJ Hell niet? Is toch vrij bekende DJ dacht ikzo...
Jan-26-2004 16:31
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, ken je DJ Hell niet? Is toch vrij bekende DJ dacht ikzo...
Naam op zich kwam me bekend voor, maar verders was alles één groot vraagteken. Maar het verklaard een hoop dat het een Duitse techno held is en dat het me verders niks zei, want ik heb me eigenlijk nooit echt bezig gehouden met Duits techno/house.
___________________
Down-Under was da bomb
Jan-26-2004 16:54
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Stephan
Dan zou het geen uniek evenement zijn ...
vond jij tic dat dan wel?
Jan-26-2004 17:53
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by Jappio
vond jij tic dat dan wel?
Originally posted by Optimus
DJ Hell werd toch beschouwd als een sell out?
Volgens mij niet. Net als Sven Vath doet ie lekker wat ie zelf wil en laat zich niet in hokjes plaatsen.
Die platen die hij maakt klinken oof behoorlijk experimenteel. Luister eens op z'n website: http://www.djhell.de
Jan-26-2004 21:33
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Optimus
DJ Hell werd toch beschouwd als een sell out?
Volgens mij niet. Net als Sven Vath doet ie lekker wat ie zelf wil en laat zich niet in hokjes plaatsen.
Die platen die hij maakt klinken behoorlijk experimenteel. Luister eens op z'n website: http://www.djhell.de
Jan-26-2004 21:35
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
hmmmmmmm dj hell heb ik aantal cds van die zijn errug vet dus als hij komt ga ik misschien er toch wel heen en tjah die ene jongen uit Berlijn komt dus uhmmm noujah duidelijk verhaal lijkt mij :P als dit zo is ben ik erbij
___________________
Jan-27-2004 08:04
Stephan
tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: Alkmaar
quote:
Originally posted by Jappio
vond jij tic dat dan wel?
Zeker! Het was nog nooit eerder vertoond dat één dj een compleet stadion uit had verkocht.
Maar daar gaat het niet over. Bij ID&T hebben ze het erover dat "Pleasure Dome" een uniek evenement. Uniek is iets wat nog niet eerder vertoond is, word het TIC 2, dan is het dus niet uniek.
Jan-27-2004 14:57
HardKiller
EDM Addict
Registered: Mar 2002
Location: Holland
quote:
Originally posted by FunkySimon
wel als tiesto dit keer gaat zingen