Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT : Vem borde fa styra Sverige?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Amnezia
huuuh såå om man håller ut några år extra så kan bli typ ensam kille kvar inte pjåkigt...
ere morötter man ska äta för å leva längre lr hur var det

ensam kille med maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssaaaaaaaaaaaaaaa av brudar... mmMMmMMM... bara att välja och vraka *drägel*

Old Post Feb-05-2004 22:18  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by AC.
Och förövrigt Vizay så är kvinnan och mannen så kemisk LIKA att det nästan omöjligt att se skillnad.

umm okej det förklarar ju att vi utsöndrar helt olika hormoner och har helt olika kroppsbyggnader

vi må ha liknande genuppsättning men det är ingen garanti för att vi är lika rent kemiskt sett

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-05-2004 22:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Vizay
umm okej det förklarar ju att vi utsöndrar helt olika hormoner och har helt olika kroppsbyggnader

ååja, ganska lik kroppsbyggnad har vi väl ändå?
liksom inte som en fisk och en apa...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Feb-05-2004 23:25  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by Smekbar
ååja, ganska lik kroppsbyggnad har vi väl ändå?
liksom inte som en fisk och en apa...

du talar om rent estetiskt sett men tänk efter, det finns ju även ganska mång adrag där som skiljer sig relativt mycket....det är ju det som gör att vi ser skillnad på kvinnor och män utan att behöva kolla mellan benen

men för att göra en lång historia kort så ska jag förklara vad jag menade rent kemiskt

rent tekniskt sett så har vi ganska lika genuppsättningar, absolut
människan har också en genuppsättning som till 98% liknar chimpansens

det som spelar roll är inte själva genuppsättningen utan hur generna fungerar med varandra, vissa människor har anlag för vissa saker och vissa människor för andra, det är därför vi har mångfalden i världen idag, för att generna inte arbetar likadant i varje kropp

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-06-2004 09:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragonfly_
tranceaddict

Registered: Sep 2003

Hörru Goldiluxe!
Jag visste inte heller vem Linda Skugge var. Jag gjorde en google search och fann hennes namn mest i expressen enligt nedan.
Linda Skugge: Killar tycker jag blivit tråkig
Linda Skugge: Föräldrar är mesproppar
Linda Skugge: Hur orkar folk åka på semester?
Linda Skugge: Jag fick en bluff-faktura
Linda Skugge: Hjälp alla mammor
Linda Skugge: Skrota föräldraförsäkringen
Linda Skugge: Mutor mottages tacksamt
Linda Skugge: Jag är duktig - jag ammar!
Linda Skugge: Stackars, stackars män!

Jag vill också ha en kvinna, men jag vill ha någon som kan på allvar hjälpa sverige ur sin kris. någon med mycket erfarenhet, någon som har satsat hela allt på politik. Någon som kan kämpa och föra vår sak bland hela världens stora gubbar och kvinnor. är Linda en sådan??

Old Post Feb-06-2004 09:55 
Click Here to See the Profile for Dragonfly_ Click here to Send Dragonfly_ a Private Message Visit Dragonfly_'s homepage! Add Dragonfly_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragonfly_
tranceaddict

quote:
Originally posted by Glorie

(jag läste att y-kromosomen e på väg att utrotas... till slut kommer de bara finnas kvinnfolk kvar... :/(även om det tar hundratusen år eller nåt..) så måste vi va rädda om alla killar/män )

Glorie! Jag har ett något liknande på t.v - att alla människor börjar som tjejer i livmodern dvs ingen liten snopp och hormonupplägg som tjej. sedan plötsligt efter någon vecka som jag inte minns ändras homonbalansen, och en snopp börjar växa ur klittan och påsar växer ur blygdläpperna. Cool huh? Det är saksamma vilken lösning människan har, jag tror att sniglar har en jävligt bra deal som bär på både kön och kan bestämma sig från gång till gång om de ska vara kille eller tjej. Det skulle lösa iaf homofobi i samhället.

Old Post Feb-06-2004 10:02 
Click Here to See the Profile for Dragonfly_ Click here to Send Dragonfly_ a Private Message Visit Dragonfly_'s homepage! Add Dragonfly_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dragonfly
sedan plötsligt efter någon vecka som jag inte minns ändras homonbalansen, och en snopp börjar växa ur klittan och påsar växer ur blygdläpperna.

Man kan tolka det som att mannen är en vidareutveckling av kvinnan, en ny och bättre version

Old Post Feb-06-2004 10:50 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragonfly_
tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal
Man kan tolka det som att mannen är en vidareutveckling av kvinnan, en ny och bättre version

LOL Ja, jag tror nästan att du har rätt. de va bra

Old Post Feb-06-2004 12:12 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT : Vem borde fa styra Sverige?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha bangkok 1995 track 7... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStone Factory - Sunset (HH's ritmo de l'amor Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:05.

Forum Rules: