|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt? 
Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie? Bij ons heet dat discussieren 
Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld. |
bwah kpeis ni daze hier in belgië kortzichtiger zijn dan ergens anders ,ma het sfeertje hier op TA tegenwoordig requires a flamesuit 
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|