|
Tim, haal je spaargeld maar vast te voorschijn:
Tube Tech - Riders
Na het eerdere verkrachten van de Doors met The End, is het nu de buurt aan Riders on a Storm..
When does the hurting stop?
Om ook nog maar effe een echt goeie plaat te noemen:
Adam Jay - Rationale
Van de nieuwe Stasis EP van deze man, zoals al zovele van zijn platen lekkere techno, met mooie melodielijntjes erin. Moet em nog effe beter horen maar denk wel dat ie uiteindelijk gekocht wordt.. Vooral voor Rationale.
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|