Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reklamtråden
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by montana
mieh, ica reklamen blev tråkiga, men dom var sköna i början, med klassiker som olf & jultomten och nåra andra, jag tror att man kan ladda ner dom på deras hemsida,

mjo möjligt, har inte kollat så mycket på tv det senaste 1-2 åren eller så fast jag gillar den där som går nu när han från huvudkontoret kommer.. hehe

Old Post Mar-19-2004 23:43  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Glorie
ääääh sluta nu å retas Pat jag sa "prova saker" Innebär det automatiskt att jag ska ägna mig åt sådana aktiviteter mot ett elstängsel?

jag säger inte att du ska ägna dig åt sånt dumt, bara att jag fick en rätt rolig syn om hur det skulle kunna gå till ... haha ..

nä, usch, sluta nu pat

Old Post Mar-20-2004 13:48  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by jofawe
jag säger inte att du ska ägna dig åt sånt dumt, bara att jag fick en rätt rolig syn om hur det skulle kunna gå till ... haha ..

nä, usch, sluta nu pat

Är det möjligen en hemlig fetish som ser dagens ljus??? eh? eh?

insignificant cor member alliance

Old Post Mar-20-2004 22:17  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

"Pussi är helt oemotståndligt så katter kan inte låta bli!"
"Katter älskar Pussi för det smakar så gott!"

bara jag som får snuskiga tankar?..

Old Post Jun-19-2004 22:54  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Reklamen med Lars-Tommy är så jävla rolig.

Roligast är ju Peter Antoine som ska vara Totti

Old Post Jun-19-2004 22:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Cloudburst
"Pussi är helt oemotståndligt så katter kan inte låta bli!"
"Katter älskar Pussi för det smakar så gott!"

bara jag som får snuskiga tankar?..

hehe, orden "pussi smakar oemotståndligt" orsakade allmänt fnitter här igår... och en något utdragen diskussion... så nej, du är inte ensam...

Old Post Jun-19-2004 23:04  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

Där kan lille Bill stå och skämmas
(3's reklam)

http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=1576

autsch

Old Post Jun-19-2004 23:12  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Reklamen med Lars-Tommy är så jävla rolig.

Roligast är ju Peter Antoine som ska vara Totti

Jaa! Den är så grym!

"Elgant libero..." ...

Old Post Jun-19-2004 23:14  Finland
Scintilla
tranceaddict

Registered: May 2004

De där reklamerna för att man skulle läsa tidningen som gick för några år sen som ni har tagit upp här, de är ju bara för roliga! Jag bandade nån låt från radion och fick då med nästan en hel sån reklam, och eftersom jag skrattade högt när jag hörde den så roade jag mig med att skriva av den. Så här har ni att läsa om ni inte har nåt bättre för er, hehe (Jag har försökt skriva exakt så som de pratade) Det är två män som pratar. Jag fick dock inte med början.

“... såee... däcka hon då va. Hon vaknar nästa morgon nere på stranden, och, då har hon ett stort ärr, på magen.” - “Vaah...” - “Sen nåra dar senare, så börjar hon känna liksom att, de e liksom nåt i magen - hon undra om hon har käka nå dåligt eller nånting va. Så går hon till läkaren, och han ser det här ärret, blir askgrå i ansiktet, skickar in henne på röntgen - och då har dom snott levern för henne.” -”Va??” - “Visst.” - “Levern?” - “Jaa. Dom har snott levern. Och sålt den, förmodligen till Ukraina eller nånting. Ja, läkarn, han har ju vart med om det förr vet du.” - “Hade han?” - “Jaavisst. Han sa, det här händer ju varje år, flera gånger på Gotland.” - “Näe?” - “Jooh. Ryska maffian, går in vet du, plocka folk på discot, skär upp magen, snor levern. Ja menar, dom har ju ett helt jävla reservdelslager utanför Vilnius.”
Man lär sig nåt varje dag. Läs tidningen.
“Men eeh, hur gick det sen då?” - “Nääee, hon - hon har ju två njurar så de e okej.”

Så nu vet ni, var försiktiga om ni går ut på discon på Gotland!!!

Old Post Jun-20-2004 13:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Scintilla Click here to Send Scintilla a Private Message Visit Scintilla's homepage! Add Scintilla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Jag tycker att såndär medicin reklam är rolig =) hehe som impren o andra hehe
andra reklamfilmer är väl när de kickar fotboll med fotbolls-stjärnor i en nike reklam =)

Old Post Jun-21-2004 08:56  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by EsseT
Jag tycker att såndär medicin reklam är rolig =) hehe som impren o andra hehe
andra reklamfilmer är väl när de kickar fotboll med fotbolls-stjärnor i en nike reklam =)
Jag HATAR verkligen den där nya ipren reklamen med den där nörden som lirar piano... såååå ful !

Däremot den med fotbolls kruxet är skön...

Old Post Jun-21-2004 09:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag HATAR verkligen den där nya ipren reklamen med den där nörden som lirar piano... såååå ful !

Däremot den med fotbolls kruxet är skön...

håller med

Old Post Jun-21-2004 09:46  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reklamtråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp needed [2006] [10]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Carrera 2" (Nu-Nrg Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:28.

Forum Rules: