|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Phat B
nee ik ben bang van niet, maar vergeet niet dat een nieuwkomer hier geen nieuwkomer hoeft te zijn in de trancescene. Wat voor mij geldt: ik kwam tranceaddict pas tegen toen ik een keertje iets te veel tijd over had toen ik op internet zat. Maar ik ben al jaren druk bezig met muziek. Wat tiesto betreft, ik heb hem genoeg gezien en gehoord om te weten wat hij kan doen met zijn publiek incl. mij. Ik ben oa naar tic geweest, tic dvd release party enz. om hem te zien. Ik heb genoeg singles, cd's en platen (incl. 643, lethal en traffic) van hem om hem te respecteren.
ik hoop ook niet dat je mij bestempeld als nieuwkomer, ma ben bang van wel, aangezien ik pas in december ben aangemeld. Dus dan vind ik t sneu dat je zulke vooroordelen hebt, was jij ook niet ooit nieuwkomer? |
je pakt het op zoals je zelf wilt dus blijkbaar. daarom gaf ik ook geen uitleg. Het nieuwkomertje in kwestie die die blabla post poste is geboren in 85 en lijkt me dus stug dat ie uberhaupt de eerste keren heeft meegemaakt dat Flight 643 in een club werd gedraaid. Ik was er redelijk vroeg bij met naar feesten te gaan (15/16) en om dezelfde periode meegemaakt te hebben moet dit heertje dus op zijn 12/13de al op de tiesto solo's/wildlife @ melkweg ect ect zijn geweest. Lijkt me stug. Zombie Nation is voor veel mensen 1 grote commerciele plaat,maar vergeten dat die plaat voordat ie op de radio kwam een jaar lang alle clubs gek maakte.
Niet dat je beter bent als je die periode wel hebt meegemaakt,maar loop gewoon niet dom te blaten over dat iemand commerciel is en plaatjes voor geld maakt als je zo goed als niks van hem hebt meegemaakt.
|
|
Mar-03-2004 17:44
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 00:15.
Forum Rules: