Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Så här ser det ut för tillfället vilka som vill ha kortärmade och långärmade tröjjor
quote:

Unis..............1lång...1kort
beaversweede..........1kort
Aendy......................2kort
NooN.......................1kort
powell............1lång
DJ_Laszlo.................2kort
BrainmaN.......1lång...1kort
cviper............1lång...2kort
jeremy1084...1lång...1kort
reveal......................2kort
mjz...............1lång...1kort
JayBee..........1lång...1kort
dbl................1lång...1kort
Gylle........................1kort
Strumpie..................1kort

Old Post Mar-18-2004 16:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

skulle jag inte ha en långärmad? har jag bestämt för mig

men det var fanimej en jävligt dålig uppslutning, så många som varit med o röstat o påverkat, så vill ingen ha... pissmunk

Old Post Mar-18-2004 16:40 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

hehe jag ahr glömt att maila.. men jag är fortfarande osäker på vad jag ska ha. Beror som sackt väligt mycket på hur modellerna är. Vet inte om jag är så intresserad av att köpa nån t-skirt eller annan tröja som jag ändå aldrig kommer använda för att den inte är någe bra..

Old Post Mar-18-2004 19:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

men det där mend maila var dåligt reklamiserat eller hur man ska säga.

det stog typ en liten post om det i någon tråd så det är klart alla inte ser det.

dessutom glömde du fylla i dig själv steve, du ska väl ha en också? jag vet flera personer som vill köpa men som inte är med på listan.

man måste nog få folks uppmärksamhet!

Old Post Mar-18-2004 20:09  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by JayBee

man måste nog få folks uppmärksamhet!
Då tycker jag man får läsa första posten.

Sen har det vart problem med att få denna tråden sticky då mindshooter hade internetproblem men nu är det ordnat.

Old Post Mar-18-2004 21:42  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

de gick inte att fixa tjejmodeller va? jag har frågat tidigare och fick inget svar då

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-22-2004 20:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Glorie
de gick inte att fixa tjejmodeller va? jag har frågat tidigare och fick inget svar då

Tjooo !

Tyvärr är det så att jag har börjat se mig om efter andra leverantörer med tanke på att vi inte så lätt kommer upp i 100 personer... Den jag har kollat med nu har fin design på herr t-shirts och jag har frågat om tjejmodeller... Glorie jag skickar dig en länk till samtliga tjejmodeller som du kan kika på
Nya priser får jag imorgon också på allt...

Old Post Mar-22-2004 21:32  Sweden
Pjox
Lost tranceaddict

Vore trevligt om du kunde posta länken här så att alla tjejer kan se länken.
Tänkte bara eftersom vi är så många tjejer

Old Post Mar-22-2004 21:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

aha ok, kolla med den kontakten brainman snacka om. verkade ju bra.

för om ja får se tjejmodeller kan vi börja snacka beställning. därav min tidigare avsaknad av beställning

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-22-2004 21:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

gjorde en snabb google sökning:

http://www.skoltrojor.se/kollektion...t-med-tryck.php

verkar som om man kan få tröjer med tryck från 100kr styck där...

Old Post Mar-22-2004 21:43  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

http://www.ceba.se/ ännu billigare, från 40kr/tshirt (utan tryck, 4färgs tryck kostar 27/tshirt och en engång kostnad på 200kr per färg, altså 200*4.)

verkar ju gå att hitta utan att man behöver beställa så många eller att det lbir så dyrt

btw, finns det slutgiltiga förslaget klart eller inte? vill se innan jag bestämmer mig...

Old Post Mar-22-2004 21:53  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by St_Andrew
btw, finns det slutgiltiga förslaget klart eller inte? vill se innan jag bestämmer mig...

Är bestämmt om jag fatta saken rätt.. Kolla efter tråden där det var en liten omrösting..

Old Post Mar-22-2004 21:56  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNew Sample - 2001 Track with Male Vocal [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJulie Harrington & Mads Arp - Slow It Down [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:15.

Forum Rules: