|
| quote: | Originally posted by dj_spare
Daar dat briefje ingeleverd, ging ze weer zoeken, maar kon ze het weer niet vinden. In de map kijken, kon ze ook niet vinden. Toen ging ze bellen naar de staatsloterij show... 'oooohja nu zie ik hem'. Dus ik dacht van EINDELIJK!! Niet dus nadat ik had gezegd dat ik twee kaartjes wilde, begon het mens te zoeken in de bak met kaartjes. Na verschillende soorten kaartjes erin te hebben gestoken, liep ze ineens weg naar achteren, kwam ze terug met een andere miep. Die kon ook geen goed kaartje vinden om in dat printding te douwen dus zij belde maar eventjes weer op. Na 5 mins aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik de mededeling dat deze kaartjes alleen bij de f*cking free record shop gehaald kunnen worden. Ikke nog tegenstribbelen met het feit dat het verkooppunt op de ticketbox site werd aangegeven, maar ze konden er nix aan doen... |
In Groningen hadden ze er ook wat moeite mee..
Het bleek dat het feest niet op de gewone lijst stond, maar in een of ander weekblad met nieuwe feesten..
Toen ze dat eenmaal gevonden hadden ging het wel vlot, alleen had de man achter de kassa nog nooit van de Ocean Diva gehoord (op zich ook niet zo gek aangezien het ding net in de vaart is)
Maar de kaartjes zijn binnen en waren trouwens 27,50 bij de FRS!