Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Technostate, A state of Trance.
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Just fan detta var ikväll ja... ska man eller inte ? Kommer ju va äldst iaf om jag kommer

Kommer du nog inte att vara...
Jag är 27..

Old Post Mar-12-2004 16:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Xplorer76
Kommer du nog inte att vara...
Jag är 27..

Jag fyller 30 om 294 dagar

Då blir de partaj må ni tro

Får se, ska Kanske glida först på Weekender & sen vidare på detta...

Old Post Mar-12-2004 16:13  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fyller 30 om 294 dagar

Då blir de partaj må ni tro

Får se, ska Kanske glida först på Weekender & sen vidare på detta...

Ok du kommer vara äldst... pensionärs rabatt på biran ikväll.. =)

Du är jävligt välkommen......

Old Post Mar-12-2004 16:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Hade inte sett info'n om denna fest förrens precis nu.. Ska ta och åka in ikväll i alla fall, trots att jag sagt åt mig själv att ta det lite lugnt efter förra veckans dödskryssning

Ska bli skönt med lite ösigt melodiskt, ses ikväll

ps. Jeppe, du är inte sukt på att köra den "fetaste" låten

Old Post Mar-12-2004 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

mmm bara några timmar kvar nu

börjar bli laddad för å tokdansa nonstop i ett par timmar nu, nu ere bara grundningen av mat och kanske lite alkohol som saknas

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-12-2004 17:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

quote:
Originally posted by Vizay
mmm bara några timmar kvar nu

börjar bli laddad för å tokdansa nonstop i ett par timmar nu, nu ere bara grundningen av mat och kanske lite alkohol som saknas

Pizza, några färdigblandade Gin%Tonic's på burk som är kvar från förra veckans kryssning och några andra halvsliskiga ljusa öl... mmm, "the weekend has landed!"

Old Post Mar-12-2004 17:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by Gate 42
Pizza, några färdigblandade Gin%Tonic's på burk som är kvar från förra veckans kryssning och några andra halvsliskiga ljusa öl... mmm, "the weekend has landed!"

hahahahaha

låter som en underbart bra å nyttig start på helgen
btw. får nog se till å hälsa på en del folk igen eftersom knappt hälften var medvetna om att dom träffat mig på kryssen

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-12-2004 19:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

fan verkar som de flesta somnade hemma eller fastnade på nått förkrökshak...va bara kraith å sorrow där från TA som jag såg, vare nån mer där?

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-13-2004 03:37  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jag zamson å steve var på weekender, fätt röjjjjj

Old Post Mar-13-2004 06:53  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by staz
jag zamson å steve var på weekender, fätt röjjjjj

aww ni skulle ha kommit till dianas, behövdes mer folk till den feta musiken

både sorrow å airbase lirade lysande imo, va egentligen bara folket som fattades, va väl kanske 80-100 pers där men aldrig mer än 40 ute på golvet :/

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-13-2004 12:10  Sweden
Gate 42
Discover Dark

quote:
Originally posted by Vizay
fan verkar som de flesta somnade hemma eller fastnade på nått förkrökshak...va bara kraith å sorrow där från TA som jag såg, vare nån mer där?

Jag var där Stod i vit t-shirt och röjjde framför Jeppe hela natten

Fy fan vilket ös det var mot slutet av hans set. 'Marco V - Milla' och sen någon F&W låt, vet inte om det var 'You Will Understand' eller deras nya remix på någon annan låt (de låter typ identiskt) men bra var det i alla fall.

Sen spelades ju en jävligt bra melodisk låt efter typ 1½ timme av settet också

Old Post Mar-13-2004 12:37  Sweden
Vizay
immiNspired

men shit nu skäms jag...hur kunde jag missa dig gate?

aja, va grymt bra musik iaf, dom som inte va där missade nått...bland annat en världspremiär som sorrow drog av

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-13-2004 14:23  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Technostate, A state of Trance.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack Spun By Deep Dish [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlex Morph - New Harvest (New Club Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:42.

Forum Rules: