Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fyller 30 om 294 dagar
Då blir de partaj må ni tro
Får se, ska Kanske glida först på Weekender & sen vidare på detta...
Ok du kommer vara äldst... pensionärs rabatt på biran ikväll.. =)
Du är jävligt välkommen......
Mar-12-2004 16:25
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Hade inte sett info'n om denna fest förrens precis nu.. Ska ta och åka in ikväll i alla fall, trots att jag sagt åt mig själv att ta det lite lugnt efter förra veckans dödskryssning
Ska bli skönt med lite ösigt melodiskt, ses ikväll
ps. Jeppe, du är inte sukt på att köra den "fetaste" låten
Registered: Dec 2001
mmm bara några timmar kvar nu
börjar bli laddad för å tokdansa nonstop i ett par timmar nu, nu ere bara grundningen av mat och kanske lite alkohol som saknas
batteries not included.
- dave
Mar-12-2004 17:21
Gate 42
Discover Dark
quote:
Originally posted by Vizay
mmm bara några timmar kvar nu
börjar bli laddad för å tokdansa nonstop i ett par timmar nu, nu ere bara grundningen av mat och kanske lite alkohol som saknas
Pizza, några färdigblandade Gin%Tonic's på burk som är kvar från förra veckans kryssning och några andra halvsliskiga ljusa öl... mmm, "the weekend has landed!"
quote:
Originally posted by Gate 42
Pizza, några färdigblandade Gin%Tonic's på burk som är kvar från förra veckans kryssning och några andra halvsliskiga ljusa öl... mmm, "the weekend has landed!"
hahahahaha
låter som en underbart bra å nyttig start på helgen
btw. får nog se till å hälsa på en del folk igen eftersom knappt hälften var medvetna om att dom träffat mig på kryssen
batteries not included.
- dave
Mar-12-2004 19:14
Vizay
immiNspired
fan verkar som de flesta somnade hemma eller fastnade på nått förkrökshak...va bara kraith å sorrow där från TA som jag såg, vare nån mer där?
batteries not included.
- dave
Mar-13-2004 03:37
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
jag zamson å steve var på weekender, fätt röjjjjj
Mar-13-2004 06:53
Vizay
immiNspired
quote:
Originally posted by staz
jag zamson å steve var på weekender, fätt röjjjjj
aww ni skulle ha kommit till dianas, behövdes mer folk till den feta musiken
både sorrow å airbase lirade lysande imo, va egentligen bara folket som fattades, va väl kanske 80-100 pers där men aldrig mer än 40 ute på golvet :/
batteries not included.
- dave
Mar-13-2004 12:10
Gate 42
Discover Dark
quote:
Originally posted by Vizay
fan verkar som de flesta somnade hemma eller fastnade på nått förkrökshak...va bara kraith å sorrow där från TA som jag såg, vare nån mer där?
Jag var där Stod i vit t-shirt och röjjde framför Jeppe hela natten
Fy fan vilket ös det var mot slutet av hans set. 'Marco V - Milla' och sen någon F&W låt, vet inte om det var 'You Will Understand' eller deras nya remix på någon annan låt (de låter typ identiskt) men bra var det i alla fall.
Sen spelades ju en jävligt bra melodisk låt efter typ 1½ timme av settet också