Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik heb mijn kaartjes binnen! WOHOOOOOOOOO jeuhh bruutste feest van het jaar mag niemand missen hier.
Ja of je moet zo'n onpersoonlijke rukker zijn en absoluut geen uitstraling hebben en dan ook nog is zo'n iemand zijn die alles afzeikt, tja dan hoor je er inderdaad niet thuis TIM!!
eerste weekend 18 000 kaarten verkocht
jah je leest het goed 18 000
trouwens remy neem jij een voetbal mee of moet ik er dit jaar weer voor zorgen?
Mar-29-2004 15:47
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by basvh
eerste weekend 18 000 kaarten verkocht
jah je leest het goed 18 000
18.000? Tering he! Das best veel! Dan toch maar rap een kaartje halen deze week/het weekend!
Mar-29-2004 17:57
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by basvh
die van jou was wel goed he vorig jaar.
En waar was je nou vrijdag. De tering wat was het een megabrute HQ zeg. Niet normaal, alle gasten in zaal 1 waren zo PHAT!! En Michel de Hey draaide ook lekker (4 uur). En het duurde tot 6 uur
En waar was je nou vrijdag. De tering wat was het een megabrute HQ zeg. Niet normaal, alle gasten in zaal 1 waren zo PHAT!! En Michel de Hey draaide ook lekker (4 uur). En het duurde tot 6 uur
Mar-29-2004 19:07
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Remy D
die van jou was wel goed he vorig jaar.
jaja dat ging ook al niet door. ik hoorde dat Paul ´f*cking Glazby een super set heeft neergezet. Tom Harding was ook als een gek bezig schijnt dus. Ook hoorde ik dat het stampens druk was. HQ is echt weer ´hot´op het moment.
Maar goed in mei ben ik er zker bij: Lisa Lashes, Lab 4 en in de techno funk d´void
Mar-29-2004 20:00
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
snitz heeft zijn kaarten ook weer binnen. Bas we zijn dr weer bij dit jaar
Mar-29-2004 20:10
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
KAARTEN zijn binnen na vorige jaar afwezig te zijn geweest, ben ik er weer helemaal klaar voor, kan niet wachten op de 10 editie van dance valley! en ga ervantuit dat er niets over de line up te klagen is! Dat vind IK NOU HET MOOIE VAN DV. in tegen stelling tot al die andere festivals is er voor ieder wat wils! (wordt namelijk zoooo moe van het gezeik over standaard en te vooruitstrevende line ups) (grow up en ga wat vaker naar kleine clubs)
AMEN!
Mar-29-2004 20:38
basd
progression
Registered: Jul 2002
Ik wacht nog wel effe met kaartjes kopen. Ik ga geen kaartjes kopen voor een feest waar ik de line-up niet van weet. Mocht het tegen die tijd al uitverkocht zijn.. jammer dan.
En begin nou niet van: de line-up is toch wel goed, dat bepaal ik zelf wel als ie bekend is .