Originally posted by Freezel
Voor de vertraging krijg je wel een cd-tje extra erbij
Marco Borsato?
Apr-21-2004 20:53
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by TOR
Marco Borsato?
Hehe, who knows
Apr-22-2004 05:50
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
He he Mercie mannekes... M'n vriendin had even m'n computer uitgeleend, vandaar da't ff geduurd heeft da'k kon reply'en, ma bij deze Heb echt wel geluk de laatste tijd zene, eerst diene cd van Marco V - Combinations op ID&T, daarna diene cd van Push - Electric Eclipse op Rotationz en dan nu de cd van Armin van Buuren - ASOT 2004 op Trance.nu... Tja helemaal te gek, heb er geen woorden voor
Apr-22-2004 07:57
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Sloef!
Apr-22-2004 11:04
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Eagle`
Hopelijk win ik die remix pack van stop 9.5, wat niet zal gebeuren maar goed
Originally posted by Eagle`
Had het ook al gezien dat ie gewonnen had, meltoz lijer
Hopelijk win ik die remix pack van stop 9.5, wat n iet zal gebeuren maar goed
He he PROFICIAT he kerel, zo ziede ma he, dacht da toen ok en heb toch iet gewonnen dus BeTa's zijn goe bezig, mooi zo!!!! M'n cd'ke is vandaag toegekome se /me gaat pc afsluiten se, cd'ke in de voiture steken en terug richting Diepenbeek rijden met de héérlijke tunes van A State of Trance
Apr-22-2004 15:07
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Ow deze topic, wel ik wist het dus niet dat ik gevonnen had, thx to Benny weet ik het nu wel I'm stupid
ff de volgende infromatie weggeplukt van de site van Armin:
Friday, 23rd April
- Armin's "A State Of Trance" compilation is still in Holland's best selling compilations top 10
- This weekend you can find Armin behind the decks in Birmingham, Derry (BBC Radio 1 Event) and in Portrush @ Rush. Also check out http://www.bbc.co.uk/radio1/onebigw...4/line_up.shtml
- Armin has just finalised a collaboration with M.I.K.E.. More info will follow soon. The track is hot!! => ben wreed benieuwd hoe de track gaat klinken, ma geraak er al e beteke opgewonden van , dus hoop da ze t'em gaan draaien in Amsterdam of in Antwerpen
edit: Benny, als de post hier e beetje misplaatst is, zet hem dan maar in de off-topic thread...
Apr-23-2004 15:14
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Meltoz
- Armin has just finalised a collaboration with M.I.K.E.. More info will follow soon. The track is hot!! => ben wreed benieuwd hoe de track gaat klinken, ma geraak er al e beteke opgewonden van , dus hoop da ze t'em gaan draaien in Amsterdam of in Antwerpen
#26 uit de Asta set
althans één van de samenwerkingen tussen beide heren (vermoed ik).
onlangs zei Mike dat ze nogmaals de studio ingingen voor een tweede plaat (was nog niet duidelijk of die de A- of B-kant zou worden). dat tweede nummer zal iets trancier zijn dan het eerste denk ik, gezien de "it's hot" commentaar op de Armin website.