Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le 19 Juin 2004 : La Soiree Trance En France !!!
Pages (41): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by FerryTayle

C'est la passion qui nous guide

comme c'est trop beau...
mdr nan sérieux bonne chance dans votre entreprise.
vous avez déja quoi comme type de sponsor ? boisson ? vetement ? bibliotheque municipale?...

Old Post Mar-22-2004 23:11  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
France
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by d&b
comme c'est trop beau...
vous avez déja quoi comme type de sponsor ? boisson ? vetement ? bibliotheque municipale?...

zavez pensé à demander à id-t????

non, sérieusement, bonne chance parce que je serais trop trop trop mega déçu si ca ne marcherait pas...ou s'il fallait payer l'entrée 50 €

Old Post Mar-23-2004 20:18  France
Click Here to See the Profile for France Click here to Send France a Private Message Add France to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Quel beau plateau quand même....

Moi je serai de la partie à coup sur.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-24-2004 16:45  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by d&b
comme c'est trop beau...

Niveau sponsor j'avais entendu dire qu'une boisson énergétique d'origine allemande (à confirmer) PPEBB pouvait chercher à sponsoriser ce genre d'événements...
Alors je sais pas exactement ce qu'ils offrent mais ça peut toujours être intéressant de regarder de ce côté-là (c'est un gars qui va à la Kufa qui m'a donné ce tuyau...)

cf. http://www.ppebb.de/
et http://www.ppebb.fr/

Old Post Mar-24-2004 16:52  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
Big Ears

ATTENTION M-2 et 19 Jours !!!!

Prenez vos billets

Old Post Apr-01-2004 18:25  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by FerryTayle
ATTENTION M-2 et 19 Jours !!!!

Prenez vos billets

je suppose que plus tôt on prendra les billets et mieux ce sera pour les organisateurs?

Old Post Apr-03-2004 10:22  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Sad

Pour moi ça sent de + en + le grillé...
J'ai reçu ma convoc, elle me dit que je connaitrai mes dates de passage à l'oral le 16 juin, donc a priori pas moyen de me prononcer avant, et il y a du coup des chances que je me tape des oraux direct le lundi 21...

Old Post Apr-03-2004 10:41  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by cozim
J'ai reçu ma convoc, elle me dit que je connaitrai mes dates de passage à l'oral le 16 juin, donc a priori pas moyen de me prononcer avant, et il y a du coup des chances que je me tape des oraux direct le lundi 21...

we donc pas le choix: faut descendre voir NU NRG le 19.05!

Old Post Apr-03-2004 10:45  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

ben le truc c'est que cette soirée est à 10 bornes de chez moi donc stait vraiment simple pour le déplacement, alors que là...

Old Post Apr-03-2004 10:55  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by cozim

on commence à être habitué malheureusement... Ca serait vraiment dommage que tu rates une telle soirée, aussi près de chez toi.

Old Post Apr-03-2004 12:07  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by dragonash
yen a qui y vont depuis paris ?

je repete la question
y aura pas des facilités pour le trajet genre bus ou truc de genre ?

car a priori sur sncf.com c'est 2*40€ pour le train...
ca fé cher 100€ la soirée

Old Post Apr-09-2004 21:18  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by NeoWave
je repete la question
y aura pas des facilités pour le trajet genre bus ou truc de genre ?

car a priori sur sncf.com c'est 2*40€ pour le train...
ca fé cher 100€ la soirée

quand on aime on ne compte pas

Old Post Apr-10-2004 09:20  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le 19 Juin 2004 : La Soiree Trance En France !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (41): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - Zook in Singapore ID#1 (02-2009) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDarren Tate - "Elevation" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:00.

Forum Rules: