|
markfeldman:
אתה בדוק בדוק טס?
יכול להיות שלא יהיה לי מספיק כסף לברלין אז אני יגיע חודש אחרי לוואלי!
eXeTik:
חחח...זה קשה זה?
זה ידידותי לסביבה!!!
זה כזה מאין - TECHNO-TRANCE שכזה!
זה כמעט הכי חלש ממה שהולך שם!
אם את זה אתה לא מצליח לסבול אז המצב גרוע!
כנראה באמת אין לך מה לחפש שם אבל חפיף!

___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
|