Originally posted by Meltoz
Als we voor T-shirten gaan zou ik ook voor zwarte gaan, komt veel mooier uit... Ik veronderstel dan wel dat we dit gaan drukken, want ge kunt da ok zo laten borduren, ma op ne T-shirt is dit ni te doen en gaat dit bijna alleen ma op polo's...
Ik hebt het volgende bij iemand late uitproberen: kweet nie of jullie da manneke (op de platen van Armind) kennen, hoe zou'k't omschrijven, het engeltje (Armin) met al creooltje e plaat. Voor dit op ne polo te late borduren, tekening was zeer aardig, ma heb't eindresultaat nog nie gezien Kweet ni of iemand het interessant vind vo zo'n tekening vanachter op de rug? Laat't alleen ma ff wete...
ja kweet wat je bedoelt... kheb ooit eens zo een avatar gemaakt, die ondertussen al de ganse wereld rondgaat mah kga da eens ff zoeken hier en ik zal het dalijk eens posten
edit: heb het teruggevonde:
edit2: normaal ist engeltje int blauw mah khad het toen veranderd in rood is wel mooier imo. je wilt 't armin engeltje dus achterop? kzal eens zien of ik 't origineel nog kan terugvinden zodat ik het kan aanpassen (kleuren enzo + .gif bestand)
edit3: voor mij hoeft de nick er echt niet op. denk dat het ook verstandig en kostenbesparend is als we ze allemaal identiek maken kben maar een arm studentje hoor...
Last edited by Zehra on Mar-23-2004 at 11:31
Mar-23-2004 11:23
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Willen we dan niet dat Wildfire er ook een koopt? Da ga ni gebeuren met Armin-dingetjes erop he...
Mar-23-2004 12:24
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Zehra
ja kweet wat je bedoelt... kheb ooit eens zo een avatar gemaakt, die ondertussen al de ganse wereld rondgaat mah kga da eens ff zoeken hier en ik zal het dalijk eens posten
edit: heb het teruggevonde:
...
edit2: normaal ist engeltje int blauw mah khad het toen veranderd in rood is wel mooier imo. je wilt 't armin engeltje dus achterop? kzal eens zien of ik 't origineel nog kan terugvinden zodat ik het kan aanpassen (kleuren enzo + .gif bestand)
edit3: voor mij hoeft de nick er echt niet op. denk dat het ook verstandig en kostenbesparend is als we ze allemaal identiek maken kben maar een arm studentje hoor...
Euh.. Ja ma, heb wel nie gezegd da'k da engeltje der op wil he Dit is e voorbeeld van hoe't geborduurd eruit ziet, kleuren en grote zijn uiteraard nog allemaal aan te passen, hoe groter hoe duidelijker...
Voorbeeld:
Denk da SilentEagle daar wel e punt heeft, da ni iedereen der mee content zou zijn...
Last edited by Meltoz on Mar-23-2004 at 14:21
Mar-23-2004 13:56
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Buoyant
maja geld is voor de meesten hier nie echt het probleem
Ik denk toch dat ge u daar vergist zenne
Ik stel voor dat we het voor zowel prijs als kwaliteit gewoon houden bij een zwarte T-Shirt met enkel een logo op (waarschijnlijk logo 1). De achterkant zou ik persoonlijk gewoon zwart houden. Nu is mijn mode-kennis niet direct van de grootste, maar ik denk dat als we nog eens op de rugzijde iets zetten, het meteen een beetje overladen en serieus kitcherig gaat worden. Hou het gewoon bij een zwarte (ja, zwart, rood komt daar heel schoon op uit) T-shird met op de buikzijde het logo.
Mar-23-2004 18:25
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Kweetni, rug zo leeg vind ik dna maar niks
Mar-23-2004 18:50
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
je hebt misschien gelijk dat het wat overladen wordt als beide kanten het logo hebben.
maar ik zou dan gewoon 'www.tranceaddict.com' op de achterkant vermelden, zonder het logo. want zoals pooley zegt, een volledig zwarte achterkant lijkt me ook niet de beste oplossing, want dan valt de voorkant veel zwaarder uit.
en ik ben er nog steeds van overtuigd dat de website vermeld moet worden.
Mar-23-2004 18:54
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by TOR
je hebt misschien gelijk dat het wat overladen wordt als beide kanten het logo hebben.
maar ik zou dan gewoon 'www.tranceaddict.com' op de achterkant vermelden, zonder het logo. want zoals pooley zegt, een volledig zwarte achterkant lijkt me ook niet de beste oplossing, want dan valt de voorkant veel zwaarder uit.
en ik ben er nog steeds van overtuigd dat de website vermeld moet worden.
kvind ook dat ta.com erop moet staan. maar kdacht meer: logo aan achterkant, ta.com op voorkant... mahja maakt eigenlijk nie zoveel uit mah tis beter als er van voor en van achter iets staat das mooier nee?
btw khoef geen topjes ofzo... weet nie wa de andere dames erover denken...
Mar-23-2004 19:48
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
quote:
kvind ook dat ta.com erop moet staan. maar kdacht meer: logo aan achterkant, ta.com op voorkant... mahja maakt eigenlijk nie zoveel uit mah tis beter als er van voor en van achter iets staat das mooier nee?
btw khoef geen topjes ofzo... weet nie wa de andere dames erover denken...
waarom nie? wat is er mis met topjes? die zijn toch mooi?
Mar-23-2004 19:53
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Buoyant
waarom nie? wat is er mis met topjes? die zijn toch mooi?
yep ze zijn mooi. mah wa gaat ge doen: t-shirten & topjes... we zijn met 5 'actieve' dames opt forum speciaal voor ons topjes? bwa voor mij hoeft dat dus niet
Mar-23-2004 19:58
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
maar kdacht meer: logo aan achterkant, ta.com op voorkant...
dat past inderdaad veel beter.
Mar-23-2004 20:05
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by TOR
dat past inderdaad veel beter.