Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz Outdoor 26 juni
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Dj Lex
Als ik niet veel hers heb ben ik er ook wel bij. Kaartje heb ik al gekregen iig, hangt nu alleen nog af van de cijfers

jah door die cijfers van mij kan ik dus niet!!!!

Old Post Jun-25-2004 18:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by basvh
jah door die cijfers van mij kan ik dus niet!!!!

Old Post Jun-25-2004 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by Dj Lex

ik moest een 5 en een 6 halen maar waar ik die 5 voor nodig had heb ik een 4,4 gekregen en voor die 6 een 5,2. grrrrrrrr

Old Post Jun-25-2004 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sabina
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

LET OP! Grootschalige controle bij Impulz!

Arnhem, 23 juni 2004

Geachte collega’s

Middels dit schrijven een laatste update inzake operatie “OUTPUT”.

Wij verzoeken u onze vorige update nogmaals goed door te nemen.
Hieronder geven wij u een korte samenvatting van wat u moet weten.

- aanhouden van zoveel mogelijke voertuigen, zorg wel voor doorstroming
- voertuigen goed doorzoeken (drugs, wapens) en papieren natrekken
- fouilleren van zoveel mogelijk mensen zowel buiten als op het festivalterrein
- LET OP uw fouilleercode (wat wel en niet toegestaan is, i.v.m. de plaatselijke P.O. is meer mogelijk)
- Personen die zijn aangehouden direct afvoeren naar gebied H 24
- LET OP, op het festivalterrein zijn onze mogelijkheden beperkt

Voor de collega’s die uit een ander district komen wij verzoeken u zich te voegen bij het D.W. team voor verdere instructie’s.

Hoogachtend,

Commandant KLPD afd. Gelderland

H.C.G. Berghuys

Heb gehoord dat ze 500 man/vrouw zullen gaan inzetten!

Doe er je voordeel mee.

Old Post Jun-26-2004 16:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sabina Click here to Send Sabina a Private Message Add Sabina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

ik kon nog vip kaarten krijgen voor 25 euro. maar nee ik moest tentamens leren mooi kut allemaal.

feest schijnt bijzonder vet te zijn geweest. Bij proteus stonden er 4 striptease dames op het podium. Amber D schijnt een goed debuut te hebben gehad. Alleen liepen er wat meer lonsdale figuren rond dan andere jaren. maar dat was te verwachten met multigroove erbij.

Old Post Jun-27-2004 20:39  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:

feest schijnt bijzonder vet te zijn geweest. Bij proteus stonden er 4 striptease dames op het podium.

Lol, lijkt nu net alsof het een vet feest was doordat er strippers waren.......

Old Post Jun-28-2004 05:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

haha nee zo bedoelde ik het niet. Anders kan ik beter naar andere etablissementen gaan dan naar house partys!

Old Post Jun-28-2004 07:36  Netherlands
basvh

voordat jullie met pics or stfu beginnen hier wat fotos van partyvibes:

Dance valley busjes

Old Post Jun-28-2004 07:57  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Die hebben wel heel weinig aan!

Old Post Jun-28-2004 08:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TrAnCeNeVeRdIe
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Zoals aangekondigd ben ik dus gegaan

Om half 8 op de fiets gestapt..Naar 'n maat toe..van daaruit door naar Impulz..rond kwart voor 9 kwamen we aan..precies op tijd om de voetbal wedstrijd te kijke

Was weer is wat anders..maar zeker leuk!

Toen maar door naar de Techno..waar Cohen eindigde, deed ie lekker..en toen nam Wunsch het over..die vondik niet zo super..dus btje rondgelope..even naar Main..waar inmiddels Corsten aan de gang was..wat ook wel lekker klonk
Daarna wat gegeten..btje rondlope etc..door naar de House..waar Steve Carta bezig was..Klonk wel leuk..Toen liepen we weer richting techno..waarna we langs HQ kwamne..en uit die tent kwamen de geluiden van Adagio For Strings..Best maf Maar dat was zeer mooi..Toen dus door naar Techno..waar voor mij de meester en meesteres van de avond achter elkaar draaide..eerst Darren Kay en toen Monika Kruse..wat ging dat lekker zeg
Nog wat Marcello meegepakt wat ook heerlijk ging...
En uiteindelijk maar afgesloten met Proteus...Nou snappik waarom basvh zo'n fan van die kerel is. Wat hebbik me vermaakt..echt geweldig hoe knettergek die gozer is, en de manier waarop hij in z'n muziek gaat...heerlijk En z'n muziek vondik ook zeer goed te pruimen

Pluspunten :
Dj's
Nederland-Zweden op groot scherm
De aankleding van de tenten/stages
Lasers op de Main stage...en natuurlijk de traditionele laser aan de overkant!

Minpunten :
Geluid stond in het begin af en toe wel zacht ja
Bij Wunsch viel het geluid dachtik 'n keer weg

Maar verder was het weer een lekker feestje, ook ondanks de regen

Hoe hebbik deze nick kunnen kiezen :|
Laten we het maar op TnD houde

Old Post Jun-28-2004 11:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for TrAnCeNeVeRdIe Add TrAnCeNeVeRdIe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe

Nog wat Marcello meegepakt wat ook heerlijk ging...
En uiteindelijk maar afgesloten met Proteus...Nou snappik waarom basvh zo'n fan van die kerel is. Wat hebbik me vermaakt..e

mwah ben er niet zn fan van hoor. Ik heb hem 1 keer horen draaien op impulz, was wel goed alleen zat niet erg een lijn in zijn set.

Maar hoe dan ook, die gozer heeft een eigen draaistijl: zijn sound en mix techniek is apart. Vooral de manier waarop ie platen gelijk legd en cued is apart, zoiets heb ik nog nooit gezien.Verder is ie knetter gek en er gebeurd altijd wel wat geks op het podium. En kijk binnen 7 maanden van impulz outdoor naar dance valley is natuurlijk een sprong waar iedere jonge dj van droomt dus daar heb ik respect voor!

Maar goed heb hem pas 1 keer gezien, ben wel benieuwd wat ie op dance valley gaat doen. Denk dat ie toch wel DE show gaat stelen daar!

Old Post Jun-28-2004 12:04  Netherlands
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
voordat jullie met pics or stfu beginnen hier wat fotos van partyvibes:

Dance valley busjes

ik denk dat ik deze fotos maar niet aan pa laat zien anders wil meneer voortaan ook mee

Old Post Jun-28-2004 12:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz Outdoor 26 juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackoops...forgot one from sasha 1996 :D... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDigitalism - Zdarlight [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:09.

Forum Rules: