|
|
|
|
 |
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Rudy
- Nederland wordt te vol (we zijn al het 1 na dichtstbevolkte land ter wereld)
- Een groot aantal asielzoekers past zich niet aan:
* ze leren de taal niet
* ze passen hun normen en waarden niet aan
* ze gaan niet naar school
- De overheid geeft miljarden guldens uit aan asielzoekers, terwijl ze dat ook in andere nuttige dingen kunnen steken, zoals een integratie process, waarin de asielzoekers Nederland leren kennen
- Veel asielzoekers hebben problemen met het vinden van een baan
* overheid moet dus veel uitkeringen verstrekken, dan komen we weer aan bij het 3e punt
* doordat ze geen baan hebben leidt dit tot geldgebrek, en dit kan weer leiden tot criminaliteit
- Nederlandse normen en waarden vervagen
Het probleem zal ontstaan doordat de Nederlandse regering niet zal ingrijpen, en alleen maar met van die laffe, half zachte oplossingen zal komen.
De asielzoekers zullen eigenlijk van alles de schuld krijgen! Als er bijvoorbeeld een economische crisis is zal dit de schuld zijn van de asielzoekers (en ja dat is inderdaad triest, maar dat gebeurd wel)
En waarom ik hier een thread post! Omdat ik graag jullie wil overtuigen, maarja ik heb al ingezien dat dat onmogelijk is!
That's it! |
Haha!! That's it! hahaha, funny!
Anywayz, zoals je zelf al zegt, het ligt aan de overheid, niet aan de asielzoekers.
Wat is jouw mening hierover eigenlijk... Ik bedoel: welk antwoord heb je zelf gegeven op je eigen vraag?
En om proberen hier iemand te overtuigen: daar komt alleen maar shit van (flamen e.d.) Als iemand zich WIL laten overtuigen, oke, maar het is beter om hier gewoon je mening te delen en niet om je mening op te dringen.
Aug-20-2001 12:53
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-20-2001 13:08
|
|
|
 |
 |
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001
|
|
|
Nederland wordt volgens mij ook te vol. Hoe meer mensen op een kluitje, hoe meer irritaties. Maar dat komt niet door de asielzoekers. Dat komt voornamelijk door de Nederlanders zelf ! Maar die discussie gaat niemand in Nederland aan. Eigenlijk zouden we dat met z'n allen allang moeten beseffen. Maar ik heb een idee dat dat een verboden onderwerp is. Om dan maar ff kort door de bocht een minderheidsgroep daar de schuld van te geven is ronduit hypocriet. Ik denk dat die discussie zo snel mogelijk op gang moet komen, want als je als overheid een beleid voor de toekomst opsteld, is dat ook een belangrijk punt.
Verder: Wat de slechte integratie betreft. Bekijk het eens van deze kant. Asielzoekers zijn mensen die hulp zoeken. Ik neem aan, dat je het toch wel normaal vindt, dat wij als Nederlanders mensen in nood moeten helpen. Je kan dan ook eens kanttekeningen gaan zetten bij het Nederlandse asielzoekers beleid. Mensen moeten jaren procederen, in onzekerheid leven, ergens in vol asielzoekers centrum, waar ze meestal nog door de locale bevolking weg worden gekeken. In al die jaren mogen ze niet werken en moeten dus een beetje op een houtje gaan lopen bijten zonder dat ze al die tijd een toekomst voor zichzelf kunnen opbouwen, die ze notabene in hun eigen land al is afgenomen. Verder vraag ik me af of het integratiebeleid wel functioneert. Deze mensen hebben extra aandacht nodig. Ze hebben helemaal niets meer, vaak nog trauma's ook, zijn in een vreemd land, kennen de taal niet. Tis de taak van de overheid om er voor te zorgen dat ze aansluiting kunnen krijgen in deze maatschappij ! Als je de weldoener uithangt ( want mensen roepen wel altijd dat er zoveel geld wordt uitgegeven) moet je het verdomme wel goed doen !

www.nexusparties.nl
Last edited by Dago "B" Duck on Aug-20-2001 at 13:50
|
|
Aug-20-2001 13:35
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-20-2001 13:40
|
|
|
 |
 |
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000
|
|
|
Aug-20-2001 16:19
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:57.
Forum Rules: