|
Mooie draaitafels Meltoz!
Ik heb er zo ook eentje staan thuis, en binnen een paar maandjes eindelijk een tweede!
Hoe is die Stanton koptelefoon BTW? Ik wou er mij ook zo een aanschafffen, maar wegens overal uitverkocht heb ik een MOS DJ1002 gekocht, en die ziet er echt krak hetzelfde uit...
___________________
www.dj-vega.net
|