|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hoezo is dat geen reden?
Mensen zeggen in deze thread dat het te duur is terwijl alle feesten in de HMH rond deze prijs liggen!!! Zowel Teqnology, Ferry Corsten Qontact enz. enz. Dan is het toch krom om te zeggen dat he NU ineens wel duur is. Ik vind het een redelijk normale prijs. Er staan nu ook een stuk of 5/6 DJ´s waarschijnlijk en de HMH zal niet echt goedkoop zijn.
Of ik erbij zal zijn weet ik niet.....das wat anders... |
Ik bedoel: Tiesto zal niet kijken van "vorige keer was Teqnology zo duur in de HM, dus doeik het ook zo duur". Dat vind ik een rare reden. Je kijkt toch naar je eigen kosten etc ja en dat soort dingen. Dat het allemaal bij elkaar in de buurt ligt kan dan wel kloppen omdat maybe iedereen dezelfde kosten heeft, maar ik zou het dom vinden als men doet van "oh de laatste keer kwam de toko ook vol op dat feest met zo'n prijs, dus doen wij dat ook". Zal vast wel gebeuren, maar dan nog is het stupido 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|