misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Aug-30-2001 17:59
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by arno misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is.
Ja is inderdaad wel handig.. of je naam in de teamnaam zetten.. dat heb ik dan maar gedaan...
maar wanneer begint de league.. worden de wedstrijden vanzelf gespeeld of hoe zit het?...
hee misschien ga me strakkies ook wel ff inschrijven voor dit lache gedoe
noem ik me team: " FC Massive is een Broekie '85 " ofzo
Sep-01-2001 09:20
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Hmm ik ga ook maar meedoen....
Kheb gevoetbald tot mijn 14e....Hoofdklasse roels ... sindsdien volg ik voetbal niet meer...beetje nare herinnering zeg maar
Maar ik zal eens kijken...dusse iig jullie zullen niet als laatste eindigen ..
hmm op s2d heeft bellie ook al een league gemaakt...maar je mag niet met meerdere teams mee doen...de een op mijn eigen naam dan maar en de ander op die van mijn zus ....
ff naam nog bedenken.
Sep-01-2001 09:41
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by DJ_Massive hee misschien ga me strakkies ook wel ff inschrijven voor dit lache gedoe
noem ik me team: " FC Massive is een Broekie '85 " ofzo