Whehe glad, das een worst case scenario !! Pumaz, Vivant - spirit? , lachen wel
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
ook es testje gedaan 1. CD&V 2. Groen! 3. S.P.A. 4. Spirit 5. V.L.D. 6. NV-A 7. Vlaams Blok 8. Vivant ook ni echt wat ik verwacht had
SPA dan Pumaz? linkse ratten, rolt uw matten!
quote:Originally posted by pooley linkse ratten, rolt uw matten! Zouden we niet beter een verkiezingsthread of zo hebben? Desnoods met poll van alle partijen..
quote:Originally posted by djcresto nog een testje www.doedestemtest.be deel 2 is er.. over geld! 01. VLD 02. Groen! 03. Spirit dat is al de tweede keer dat ik bij VLD terecht kom.. coïncidence?
1. Spirit 2. Vlaams Blok
___________________ www.doehetzelver.be
1. Vivant 2. CD&V 3. VLD hmm, Vivant nu op eerste plaats en bij de vorige test op de laatste...
Woot ik blijf in men lijn ! 1. CD&V 2. NVA 3. VLD 4. Vivant 5. Vl Blok 1 en 2 bijna identiek, 4 en 5 ook
Last edited by pooley on May-23-2004 at 22:12
quote:Originally posted by djcresto 1: VLD 2: N-VA 3: CD&V 4: Vivant 5: Groen! 6: Vlaams Blok 7: SP.A 8: Spirit ik dacht op spirit te stemmen over geld: CD&V SP.A VLD Spirit Vlaams Blok N-VA Vivant Groen!
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/