|
| quote: | Originally posted by New Wave
Iedereen heeft het wel over principekwesties en bling bling maar weten we wel de echte rede waarom er geen remix goed gekeurd is?
Heeft iemand ergens een reactie van die gasten gelezen/gehoord?
Misschien is er wel heel wat anders aan de hand.
Misschien is hun principe wel dat ze hun muziek puur willen houden en dat ze het liever niet willen hebben dat andere mensen daar aan komen, ookal zijn het grote namen. Want wat is er nou verkeerd om iets te weigeren? helemaal niets, is hun goed recht.
Natuurlijk wil iedereen hier een remix van de grote der grootste en vinden jullie het dom dat ze het geweigerd hebben, maar jullie zijn hun niet. Ieder zijn eigen gedachtegang. En dat maakt de scene zo sterk. |
Ik vind het geweldig dat die remixen niet uitkomen! (verbieden is btw niet het juiste woord ze mogen het wel openbaar maken maar niet uitbrengen) Lekkere (exclusieve) muziek dus voor op de dancevloer! Dat vind ik nou het mooie van dj's die ook remixen!
Ik vind de laatste tijd toch ook al dat heel veel "echte muziek" gebruikt wordt in combinatie met dance/trance of hoe je het ook wil noemen. Lees zeer veel nummers van depeche mode (naar mijn mening toch de voorlopers van de huidige muziek), coldplay, radiohead evanescence etc etc. Hoorde vandaag zeggen op mtv door emjay dat hij verwacht dat pop en dance steeds meer gaan versmelten denk dat hij gelijk heeft!