quote:Originally posted by taltul יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה בדיוק מה שחשבתי איך שראיתי אותה מטורפת.................
מי שרוצה תמונות שלי או להעלות תמונות בשבילי שיפנה אליי פשוט אין לי כוח למצוא לאן להעלות ויש פה ושם תמונות שלי פה
___________________ .
אני זה עם החולצה הלבנה שכתוב עליה מוזיק
___________________ ^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
quote:Originally posted by DJ Alex E. אני זה עם החולצה הלבנה שכתוב עליה מוזיק חולצה יפה
גל...תעלה איזה תמונה שלי ושלך, שיראו פה איזה שחור קטן אני.
quote:Originally posted by yonih גל...תעלה איזה תמונה שלי ושלך, שיראו פה איזה שחור קטן אני. בכיף גבר גבר
___________________
אני זה הלבן, יוני זה השחור אוהב אותך ג'ו
quote:Originally posted by TTman אני זה הלבן, יוני זה השחור אוהב אותך ג'ו גל...NO OFFENCE אבל הזכרת לי את הקטע של של איזו פרסומת שבה כושי לובש הכל לבן...
___________________ In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks get left out, replaced by candy coated bullshit
חבר שלי העלה לי קודם תמונה שלי ושמתי אותה גם בזה של החדר כושר... הנה היא דרך אגב גל... ראיתי אתמול את יוני ב אי
quote:חבר שלי העלה לי קודם תמונה שלי ושמתי אותה גם בזה של החדר כושר... הנה היא עוד אחד עם הטריק ?? quote:אני זה עם החולצה הלבנה שכתוב עליה מוזיק אחי, קבל ח"ח על ההעלאות ב UKTA
quote:Originally posted by markfeldman עוד אחד עם הטריק ?? לא הבנתי מה ניסית להגיד...
quote:Originally posted by markfeldman עוד אחד עם הטריק ?? לא יודע אם זה היה בציניות אבל לא
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA