|
| quote: | Originally posted by Zilla
Ik wil niet zeuren hoor maar bij alle namen die jullie aandragen (op een trance forum) staat toch geen enkele echte Trance producer? Is er hier dan helemaal niemand die nog van echte trance houdt en een setje als Ferry Corsten - Trance Energy 2000 door de boxen laat blazen? Er komen nu toch ook nog zat goede trancenummers uit? Is het overigens geen goed idee om de thread Vette Tunes naar genre uit te splitsen? Ik moet me namelijk altijd door een berg in mijn ogen matige progressive werken om er een paar goede trance nummers uit te halen. De Bpm er bij vermelden zou dit overigens ook kunnen verhelpen. Mijn stem gaat overigens naar de Benassi Brothers al is het alleen maar voor Love is Gonna Save us.
Enkele redelijk (nieuwe) producers van echte trance het laatste jaar.
Adam Sheridan
Ton TB Solo
George Hales
Andy B
Jaron inc.
Musix
Re Locate
St John vs. Locust
Passiva
Vascotia
Polaroid
Ernesto vs Bastian
Ron van den Beuken
Robert Gitelman
Dogzilla
Enz. |
Laat ik hier dan ff op replyen
Re Locate is genoemd door Freezel = Paul Moelands = Octagen
Musix = MIKE... dies altijd vernieuwend eigenlijk
Robert Gitelman is btw 50% van Jaron Inc
en dan verder... ik vind van het lijstje wat jij hebt opgenoemd eigenlijk niemand meer die echt nummers maakt waarvan ik zeg YES
MIKE oke, Ton TB ook nog wel en Ernesto Vs Bastian met Who's The Starter kon mij ook nog wel bekoren
Maar die nieuwe rits producers maken me allemaal te standaard shit... het is meer van hetzelfde en steeds nog slechter ook
Dat idee heb ik eigenlijk bij zo veel producers lately... ook van de oude garde hoor
Tis gewoon zeer matig wat er gedaan wordt in mijn ogen en daarom zoek ik het bij een muzieksoort die me meer aanspreekt odmat er ook echt nog goeie innovatieve dingen gedaan worden
En om het af te sluiten vind ik ook dat je alleen maar one-hit-wonders opnoemt (op een paar na natuurlijk)
Ik bedoel die worden een keer op ASOT met Armin gedraaid en iedereen draait die plaat grijs de komende 2maand en daarna hoor je dr niks meer van
Ik noem een Polaroid en Dogzilla
Nou dat was het wel zon beetje 
___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG 
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
|