|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001
|
|
|
even voor eye-riz: ik zei dat een dj status heeft waarop jij zei dat dat niet zo zou moeten zijn. Ik constateer ook alleen maar, tis niet zo dat ik bed8 heb dat dj's status hebben.
En voor Obi: als je een beetje had opgelet tijdens alls discussies die over Jean gaan, dan had je kunnen zien dat men hier al langer op de hoogte is van het feit dat hij af en toe wel een goede set draait, maar dat zijn mentaliteit niet deugd. En om ons dan in een daglicht te zetten alsof we allemaal geen mening hebben en als een stel Josti's achter elkaar aan zouden lopen, vind ik wel erg kinderachtig en makkelijk van je. Je opmerking: "Commercialiteit sucks en wij zijn underground." stopt ons ook in een hoek waarin de meesten van ons helemaal niet thuishoren. Dat jij nou toevallig voor ID&T werkt (hier ben ik ff niet meer zo zeker van, pin me er niet op vast) wil nog niet zeggen dat alles wat met ID&T te maken heeft goed is.
Het feit dat Jean al langer meedraait dan wij in de dance scene, hoeft toch ook niet te betekenen dat wij geen mening over hem mogen vormen? Over kortzichtigheid gesproken zeg.
Misschien is het interview in de Revu idd verdraaid (kan best, gebeurt heel vaak met interviews), maar denk je nou echt dat men dan denkt: goh, misschien is he nie waar, ik hou me mond wel totdat ik hem een keer spreek? Wij zien toch ook hoe die gozer zich gedraagt in het openbaar? Een vriendin van mij (die zoals te lezen was in een eerdere post in deze thread) is een hele week met hem opgetrokken en kan zijn houding zoals beschreven in het Revu interview redelijk bevestigen.
In plaats van te doen alsof je mijlen ver boven ons staat en de wijsheid in pacht denkt te hebben, kun je beter gewoon je in de discussie mengen. Probeer ons maar met redelijkheid te overtuigen en niet met arrogantie, want dat druipt nu dus van je posts af.
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
|
|
Sep-09-2001 16:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:35.
Forum Rules: