Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Trouwens dan moet je de mix wel in een sectie zetten waar iedereen bij kan.. want niet iedereen is "lid" van Promo Whores..
Dan up ik em naar die sectie en kan ik daarna een directe link posten in deze thread.. is wel zo makkelijk!
Rank 1 - Airwave
Outcast Project - Into the Light
Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix)
Mario Lopez - Sound of Nature (Plug & Play Mix)
Binary Finary (2000 Mix)
Last edited by Dj Alpha on Sep-04-2001 at 18:26
Sep-04-2001 18:17
Matrikz
tranceaddict in training
Registered: Aug 2001
nog een golden oldie met een super geluid :
Hidden Sound System - I Know (Pulsedriver Mix)(beetje oud maar zoŽn lekker sound!!!!!!!)
En hoever staat het met de mix???????????????????????
Sep-08-2001 12:15
TimeportE
... Addicted Yet ?
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Muppet En hoever staat het met de mix???????????????????????
Nou dat zal ik je vertellen.. we zijn bezig met selecteren.. en als alles goed is dan kunnen we de mix na komend weekeind posten...
Dus heb nog even geduld.
Originally posted by TimeportE
Nou dat zal ik je vertellen.. we zijn bezig met selecteren.. en als alles goed is dan kunnen we de mix na komend weekeind posten...
Dus heb nog even geduld.
beter wel meteen de tracklist erbij doen he... zit er op te w8
Greetz Muppet
Sep-08-2001 12:46
TimeportE
... Addicted Yet ?
quote:
Originally posted by Muppet
beter wel meteen de tracklist erbij doen he... zit er op te w8
Ja, we hebben al ongeveer alles uitgestippeld.. hoe we gaan posten en zijn nu bezig met die tracklist te maken.. welke volgorde etc etc.. Het is een moeilijk werkje tussen al die vette tracks een selectie te maken omdat ze allemaal vet zijn.. maar we doen ons best... en dan moet het allemaal wel goed komen!