Registered: Nov 2000
Mmmm....ja vi borde få det...... Ere nån som har något emot att jag är Moderator på den sectionen förresten?
Sep-04-2001 18:54
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
nä, bara jag får vara co-moderator j/k
Sep-04-2001 19:13
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by reveal nä, bara jag får vara co-moderator j/k
hehe....
Vi komemr kunna hitta på fett kul grejer i en sån section...kanske dra lite fler svenskar till forumet.......anordna saker och så....kommer bli fett
Sep-04-2001 19:21
x-dream
Kurai is my slave!
Jag håller tummarna för att vi kan få egen sektion för oss svenskar......Det strömmar in många poster på detta thread......
Sep-04-2001 19:33
reveal
always in the mix
japp.. jag tänkte fråga swamper för ett tag sen men trodde inte vi var så många svenskar... men nu ser man ju
Sep-04-2001 19:41
reveal
always in the mix
hehe, mind jagar sin tusende post, jag jagar supreme-status
Sep-04-2001 19:42
x-dream
Kurai is my slave!
Du har inte så långt kvar då da......Du ska upp till 200 strecket sen är du där.......
Sep-04-2001 19:47
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by reveal hehe, mind jagar sin tusende post, jag jagar supreme-status
Klart gör man det
Swamper har svarat mig att han vill ha minst 10 pers som kommer gå in på den svenska sektionen regulärt för att starta den....
vi är väl bah typ 5 än så länge?
är svenskar som har varit på tråden, dvs 8 pers. av dom är det kanske inte alla som kommer att besöka regelbundet...
men det borde finnas fler svenskar, bara att dom inte hittat tråden, bara att hålla utkik!
Sep-04-2001 21:27
mindshooter
Neverchanging avatar
Är ganska säker på att dom 3 översta plus AlienFactory kommer göra det iaf....hur är det med er andra? Nån som känner nån svensk från nåt annat forum som kanske hänger på?
Sep-04-2001 21:31
mindshooter
Neverchanging avatar
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
here we go!
1000 posts
Sep-04-2001 21:36
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by mindshooter Original posten handlade om paraden sen skapade vi en ny för att bara svenskar skulle komma och diskutera den.....sen kom det typ en massa jag aldrig set förut och promotade fester....asså jag flamar ingen jag bah fick en känsla av att folk såg sin chans att promota nåt party......och det är juh som sagt inte det som TranceAddict finns för På www.amhea.nu eller vad det är står det att paraden sker i slutet av september....?
Sorry...det var bara ett litet tips...inte fan tjänar jag nåt på det!!