|
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik begrijp serieus niet waarom iedereen Van de Meyde zo goed vindt! Die gast kan namelijk echt heeeeeeeeelemaal niks! De enige rede waarom hij van NL-elftal zit is omdat hij bij Inter op de tribune zit! En de enige rede waarom hij naar inter is gegaan is omdat hij een fucking mooi goal scoorde tegen Inter vorig jaar in de champions league! Maar afgezien van die goal, heeft die gast echt nog nooit iets laten zien! Tegen Ierland nam hij geen bal goed aan, alle voorzetten gingen hoog en over en hij liep zichzelf de hele tijd vast! Tekende precies voor zijn spel zoals hij dat vorig jaar bij ajax liet zien!
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom die gast zo goed zou moeten zijn?
|
Dat was een goal tegen Roma. Van der Meyde is geen superspeler a la Robben, zeker wel een bruikbare speler op de vleugels (zowel links als rechts). Goede voor zet, diepgang, snelheid, en scorend vermogen. Het enige is dat hij erg wisselvallig is/kan zijn. Tegen Ierland speelde hij niet goed omdat hij in de tweede helft van het afgelopen seizoen amper heeft gespeeld.
|