6 jaar vwo; 8 vakken
en nu studeer ik Information Management aan de KUB in Tilburg
en een bijbaantje...ben ik te lui voor...
Sep-09-2001 13:10
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Een aantal jaren geleden met een goede lijst de basisschool afgesloten. toen in de 3e en 4e van middelbare school blijven zitten dus moest ik eraf. nu doe ik 4/5 havo in 1 jaar hard werken maar ik wil wel een diploma hebben.
na de havo wil ik of lucht gevechts leider of lucht verkeers leider worden
Sep-09-2001 13:16
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
2 jaar geleden geslaagd voor de HAVO, toen 1 jaar Middelbare Hotlschool, wegens verveling overgestapt naar 1e jaar Hogere Hotelschool....en nu zit ik dus in het 2e jaar alweer van diezelfde opleiding: International Hospitality Management...hotelschool in t engels dus (jaja...ik was wel errug trots idd op mijn 9 voor engels op de HAVO) in Leeuwarden.
ennu...bijbaantjes...ik heb een "eigen" locatie in de Amsredam ArenA..en zaaltje voor ca. 100 man die ik zelf een beetje mag runnen enzo..leuk leuk verder af en toe ff beunen in t Hilton (leuke sfeer ), Kurhaus, Huis ter Duin enzo (vinnik errug cool voor me cv) of gewoon op een leuke housparty ofzo Lang Leve Verhaaf
ik wil wiegenlijk wel ergens in de buurt gaan werken, want al dat gereis naar de randstad is erg vervelend....
Sep-09-2001 14:59
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx
ik denk dat je beter een aparte thread dervoor kan starten... zou wel leuk zijn!
Die thread heb ik al ooit eens een keertje gestart, moet je maar ff graven
Ik heb vorig jaar mijn VWO gehaald (kl*te 2de fase) en zit nu te relaxed Informatica te studeren in Utrecht (helaas nog niet op kamers ).
Sep-09-2001 22:00
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by Miss Proximus 2 jaar geleden geslaagd voor de HAVO, toen 1 jaar Middelbare Hotlschool, wegens verveling overgestapt naar 1e jaar Hogere Hotelschool....en nu zit ik dus in het 2e jaar alweer van diezelfde opleiding: International Hospitality Management...hotelschool in t engels dus (jaja...ik was wel errug trots idd op mijn 9 voor engels op de HAVO) in Leeuwarden.
DIe zit toch in Leeuwarden die school. Ik ken nml wel een paar mensen die op die school zitten!!
(K)
GReeTZ
Sep-10-2001 09:24
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Ik heb de Mavo afgerond en ben nu met het laatste jaar MTS-telecommunicatie bezig. (Ben wel in de 1ste klas van de MTS blijven zitten). Volgend jaar ga ik naar de HTS.
Ik heb 2 bijbaantjes; Meubelstofferen (Voor het geld) en Pc-Technicus bij een automatiserings bedrijfje.
Sep-10-2001 13:06
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
DIe zit toch in Leeuwarden die school. (K)
GReeTZ
Ook in Den haag (ga ik heen volgend jaar) en in...maastricht geloof ik.
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Sep-10-2001 13:59
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by Little Theseus errug leuk trancefool, maar wat doe jij nu dan voor opleiding? of werk je al?
Volgens mij had ik al een paar pagina's terug al gepost, of toch niet. Naja, ik zit in 6 VWO, het examenjaar . Hopen dat ik het ga halen, ben iig meer te doen van vorig jaar, want toen heb ik een beetje mn mooie lijst uit de 4e verneukt (je neemt je cijfers namelijk mee in de 2e fase, voor de mensen die dat nog niet wisten )