Hier zijn ze ook binnen
quote:Originally posted by jp Vak, het is dit weekend al! Ehm Snug, MSN staat aan Ja, nu lees ik al dat je gaat Maar wij gaan nu ook wel 99% zeker. Via apeldoorn, dus spreken we daar wel af! Morgen ben ik weer op MSN
___________________ "Life is all about choices & respect"
Via Apeldoorn WTF? Amsterdam A1 - Almere A6 - Lelystad Amsterdam Amstel, Weesp of desnoods Amersfoort lijkt me slimmer
Heeft er nog iemand een nagenoeg gratis kaartje over? Wij hebben namelijk het plan opgevat om te gaan maar komen nog een kaartje te kort.
___________________ Progressive Hard = goed
quote:Originally posted by jp Via Apeldoorn WTF? Amsterdam A1 - Almere A6 - Lelystad Amsterdam Amstel, Weesp of desnoods Amersfoort lijkt me slimmer Ja, maar zit de dag ervoor in Utrecht. Anke en ik hebben 2 kaarten. JP, met wie ga jij verder en waar spreken we af? Probeer mijn cam wel mee te nemen En hoelaat begint het eigenlijk?
Dus ik kan ook nog iemand meenemen... hummmm... lemme think Timetable 13:00/13:45 Extince 14:15/15:15 Anouk 16:00/17:00 Do met live band 17:45/18:45 Di-rect 19:30/20:30 Soulvation 21:15/22:15 Kane 12:00 Marcus 14:00 Marnix 15:45 Laidback Luke 17:30 Roog 19:15 Marco V 21:15 Lucien Foort 14:00 7 Inch Twins vs. De gemene Mixmeesters 17:30 Ben Liebrand 19:30 Return up the bass
IK heb 2 kaartjes voor de Zondag.. kan zelf niet ivm tenniswedstrijden.. U roept maar en ik doe ze op de bus..
___________________
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA