|
| quote: | Originally posted by Remy D
De meeting van vorig jaar was in iedergeval de BESTE ever!! EN daar was jij dus NIET!!! LOSERRRRRRRRR
En zoals ik al eerder zei THE OFFICE!! En omdat jij zo'n bottom addict bent nu zal JIJ dat ook zeker waarderen, The Office dus... |
LoL LoL LoL, wrijf het er maar effe in Remy Aapje! 
Ik zal ff zoeken naar the Office...tis een serie he, geen film?
___________________
"Life is all about choices & respect"
|