Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
Wil je mij weg hebben
This poll is closed.
Ja 11 27.50%
Nee 29 72.50%
Total: 40 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Er zijn eigenlijk teveel mensen die eerst posten en dan lezen.....die geen achtergrondinformatie hebben en dan toch denken meerderwaardig te zijn....

Zoals wie?

En New Wave, ik zou zoiets dan wel mogen denken, maar hou wel respect voor degene en zeg diegene dat dat iets is tussen mij en pietje puk en begin niet meteen agressief tegen diegene te doen. Mocht het gaan over het forum: daarvan kun je verwachten dat mensen erbij komen en er iets over zeggen, anders had je je je probleem met pietje puk niet publiekelijk moeten bespreken maar via pm icq of wat dan ook.

Old Post Sep-09-2001 16:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Zoals wie?

En New Wave, ik zou zoiets dan wel mogen denken, maar hou wel respect voor degene en zeg diegene dat dat iets is tussen mij en pietje puk en begin niet meteen agressief tegen diegene te doen. Mocht het gaan over het forum: daarvan kun je verwachten dat mensen erbij komen en er iets over zeggen, anders had je je je probleem met pietje puk niet publiekelijk moeten bespreken maar via pm icq of wat dan ook.

Velen van TA hadden problemen met de persoon in kwestie,
Het was dus ONS probleem en persoonlijk aanspreken had geen nut..., dat heb ik en andere ook gedaan....maarja, als je weet waar het om gaat zal je mijn reactie wel begrijpen, zoniet stuur maar een PM.....dan zal ik het je uitleggen........

en inderdaad, er komen mensen in de forums die over gebeurtenissen dingen zeggen, maar doe dat dan wel over iets wat je hebt meegekregen, en over zaken waarvan je op de hoogte bent......

Ik heb weldegelijk respect voor de mensen hier, maar op sommige momenten minder.......

Old Post Sep-09-2001 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Nee hhehe het was GOL Sport uit Den Haag ofzo kweenie egt....maaruh ik had het fout het waren geen turken maar Marokanen...die zijn nog erger wehheeh later

Misschien hebbie dan ook weles tegen GLZ gevoetbald, omgeving Rotterdam. Die gasten zijn ook ernstig, zijn alleen maar Turken, spelen in Galatassaray (ofzo) shirts. En als je de wedstrijd wint proberen ze je in elkaar te meppen, stelletje zieke gasten.
In Rotterdam heb je veel clubs waar je als blank persoon echt niet hoeft op te geven bij de vereniging wat je komt er mooi niet in, zouden wij eens moeten doen!

Old Post Sep-09-2001 19:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

EN wat is de tussenstand mbt de Poll???

Old Post Sep-09-2001 19:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:

Nee hhehe het was GOL Sport uit Den Haag ofzo kweenie egt....maaruh ik had het fout het waren geen turken maar Marokanen...die zijn nog erger wehheeh later

GOL Sport?? echt nog noooit van gehoord!! Op welke club zit je eigenlijk Nastra??

quote:
Misschien hebbie dan ook weles tegen GLZ gevoetbald, omgeving Rotterdam.

nee hebbik nog nooit tegen gevoetbald... maar omgeving Rotterdam en omgeving zijn Den Haag zijn gescheiden dus we hoefden nooit tegen rotterdamse clubs te spelen.

Old Post Sep-09-2001 19:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Jukx

GOL Sport?? echt nog noooit van gehoord!! Op welke club zit je eigenlijk Nastra??

nee hebbik nog nooit tegen gevoetbald... maar omgeving Rotterdam en omgeving zijn Den Haag zijn gescheiden dus we hoefden nooit tegen rotterdamse clubs te spelen.

Is er niet ergens een hele mooie Soccerthread geopend??

Old Post Sep-09-2001 19:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Is er niet ergens een hele mooie Soccerthread geopend??

Haha...wat ben je een schatje metzz...altijd proberen de thread weer in goede banen te leiden

Old Post Sep-09-2001 20:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

inderdaad, erg lief

Old Post Sep-09-2001 21:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

quote:

Ik speel bij Blauw Zwart ...... JUKX speel je bij Delft, Delfia of Den Hoorn ofzo daar heb ik vaak tegen gespeeld enzo vorige jaar werden wij zwaar genaaid door een scheids bij delft dat leidde tot onze degradatie maaruh dat kwam ook door de herindeling van regios ofzo wij stonden nl 6de en 6t/m 12de degradeerde Dat was dus kut maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo)

Old Post Sep-09-2001 23:08  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:

maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo)

Dream on baby!
Dream on...

www.balticbastian.com/

Old Post Sep-10-2001 06:22  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:

Ik speel bij Blauw Zwart ...... JUKX speel je bij Delft, Delfia of Den Hoorn ofzo daar heb ik vaak tegen gespeeld enzo vorige jaar werden wij zwaar genaaid door een scheids bij delft dat leidde tot onze degradatie maaruh dat kwam ook door de herindeling van regios ofzo wij stonden nl 6de en 6t/m 12de degradeerde Dat was dus kut maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo)

hehehehe tegen welk team was dat dan?? Ik heb altijd op Delft gezeten inderdaad! Delfia en Den Hoorn zijn superslecht man!! Tot vorig jaar. Ik ben na mn 3e jaar A1 namelijk gestopt met voetballen. Heb namelijk een keer met voetballen mn schouder uit de kom gehad. (auw! ) en nu heb ik dus een vrij zwakke schouder, daarom ben ik maar lekker gestopt!
Ik heb zelf volgens mij alleen heeeel lang geleden tegen Blauw Zwart gespeeld, maar dat was nog in de C1 volgens mij.

Old Post Sep-10-2001 17:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

quote:

hehehehe tegen welk team was dat dan?? Ik heb altijd op Delft gezeten inderdaad! Delfia en Den Hoorn zijn superslecht man!! Tot vorig jaar. Ik ben na mn 3e jaar A1 namelijk gestopt met voetballen. Heb namelijk een keer met voetballen mn schouder uit de kom gehad. (auw! ) en nu heb ik dus een vrij zwakke schouder, daarom ben ik maar lekker gestopt!
Ik heb zelf volgens mij alleen heeeel lang geleden tegen Blauw Zwart gespeeld, maar dat was nog in de C1 volgens mij.

Jaaaaaa? Dat was tegen DELFT A1 vorig jaar. Ik speel nu me 3rde jaar A1. In de C1 werden wij kampioen toen zaten we ook bij delft....
Als je tussen de 17 en 19 bent dan heb ik waarschijnlijk tegen je gespeeld ofzo maarja hehe lachen.....Wij speelden vorig seizoen tegen Delft A1 in Delft een avondwedstijd omdat het al 10 X afgelast was daarvoor ofzo...En in de Tweede helft gingen de Licht masten Kaputt..dus moest het over gespeeld worden de resterende 30 minuten en werden we zwaar genaaid door de scheids.....maarja hehe
Bij de wedstrijd thuis werd het nog matten misschien heb ik Jukx een klap verkocht Whahaha Nee joh JK

Old Post Sep-10-2001 18:12  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSo familiar... but I forget. [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkfood Junkies - "Funky Horn" (Future Breeze Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:48.

Forum Rules: