Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by markfeldman
המגמה הברורה היא פרוגרסיב !


זה נשמע ממך כאילו פרוגרסיב זה האלטרנטיבה היחידה לטראנס היום,
מה שכמובן לא נכון.


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jun-17-2004 21:22  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
זה נשמע ממך כאילו פרוגרסיב זה האלטרנטיבה היחידה לטראנס היום,
מה שכמובן לא נכון


זו לא האלטרנטיבה היחידה אבל:

THA MAJORITY IS HEADED TO PROGRESSIVE !!

Last edited by markfeldman on Jun-18-2004 at 14:57

Old Post Jun-18-2004 11:12  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by markfeldman
זו לא האלטרנטיבה היחידה אבל:

THA MAJORUTY IS HEADED TO PROGRESSIVE !!


לא יודע איך להסביר את עצמי,
אבל זה כאילו ה
Majority
סתם נגרר,
"באמת טראנס מתחיל לשעמם אותי, כנראה כל אלה שצעקו פרוגרסיב פרוגרסיב צדקו - גם אני עובר עכשיו לפרוגרסיב"

לדעתי.... זאת מגמה לא הכי חיובית,
מה המגמה בעצם?
עזבו אוכתם מלודיות, העיקר שיהיה קצב טוב ואווריה של מועדון בכל טראק. מלודיות זה לילדים - יחי הבאס והקיק

אבל כמובן שום דבר לא שחור-ולבן,

ואני יודע שבטח כמה מאוד יתעצבנו עלי עכשיו

אני אישית גם מאוד אוהב פרוגרסיב, רק מאוד מקווה שזה לא המגמה הכללית של הסצנה כי אז יהיה די עצוב.


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jun-18-2004 14:09  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
לא יודע איך להסביר את עצמי,
אבל זה כאילו ה
Majority
סתם נגרר,
"באמת טראנס מתחיל לשעמם אותי, כנראה כל אלה שצעקו פרוגרסיב פרוגרסיב צדקו - גם אני עובר עכשיו לפרוגרסיב"

לדעתי.... זאת מגמה לא הכי חיובית,
מה המגמה בעצם?
עזבו אוכתם מלודיות, העיקר שיהיה קצב טוב ואווריה של מועדון בכל טראק. מלודיות זה לילדים - יחי הבאס והקיק

אבל כמובן שום דבר לא שחור-ולבן,

ואני יודע שבטח כמה מאוד יתעצבנו עלי עכשיו


בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו.

תראה מה רשום...

זה יענה לך...

Old Post Jun-18-2004 14:58  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by markfeldman
בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו.

תראה מה רשום...

זה יענה לך...


אתה יודע שזה לא כ"כ נכון אחי?..

עזוב את זה עכשיו... אני חולה על פרוגרסיב
מיכאל ושומע את זה הרבה מאוד
אבל אני תמיד משאיר מקום למלודיות החזקות ולקטעי אפליפטינג..
צריך לגוון במוזיקה


___________________

Old Post Jun-18-2004 18:18  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by markfeldman
בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו.

תראה מה רשום...

זה יענה לך...


גם אני לא כל כך מסכים עם זה

מלודיות בביפיאם נמוך זה יותר צ'ילאאוט ולא פרוגרסיב


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jun-18-2004 22:39  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
עזוב את זה עכשיו... אני חולה על פרוגרסיב
מיכאל ושומע את זה הרבה מאוד
אבל אני תמיד משאיר מקום למלודיות החזקות ולקטעי אפליפטינג..
צריך לגוון במוזיקה


אני גם מגוון, אבל הפרוגרסיב זו האהבה החדשה שלי...

Old Post Jun-20-2004 18:18  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

מיכאל אל תעלב...אבל תאה פשוט מתחיל לשגע לי את המוח עם הפסימיות הבלתי ניתנת לחיקוי שלך!!!!!!!!

אתה פשוט מעשן יותר מדי אחי

ככה זה נשמע לפחות לפי הפוסטים שלך...

ישראל הוא לא אוהב, פרוגסרסיב משעמם אותו, עצוב לו מכל מגמה שלא תהיה...

מה נסגר איתך???

טוב עכשיו לגבי מה שאמרת...אני לא מבין את האנשים כמוך אחי...לא משנה איזו מגמה תמיד תגיד שיש משהו אחר שהוא יותר טוב מהבחינה הזאת שרוב לא נגרר אליו וכו' וכו'... כאילו פרוגרסיב היה תמיד כזה פופולארי כמו כיום??? אז זהו שלא ממש...לדעתי זה טוב שהמגמה היא כזאת כמו שמארק תיאר אותה...הרי עד לא מזמן כולם היו מכורים אך ורק לאפליפטינג...

אתם כבר מגדירים את פרוגרסיב כז'אנר שמיצה את עצמו אבל זה ממש לא נכון...
לדעתי טוב לראות שיותר ויותר אנשים מתחברים לסגנון שלפני שנה אף אחד לא ממש התלהב ממנו...

שימו לב כמה אומנים חדשים שעושים פרוגי נולדו השנה...
מרקוס, פרי, אוזקור וכו'...הסגנון העיצומה של התפתחותו ושהמצב יימשך להתפתח עוד ועוד...

ותפסיקו להיות כאלה חכמולוגים...ברור שיש עוד הרבה סגנונות שחלק מהם די מחתרתיים הייתי אומר אבל הפואנטה היא שמתוכם לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב וכו'...נגיד דראם אנד באס - סבבה סגנון אלקטרוני לא פחות איכותי אבל לי כמו עוד להרבה אנשים כמוני הוא לא עושה שום דבר לא מזיז לי כמו שאומרים...
זה לא שפרוגרסיב הופך ליותר ויותר קיצ'י ההפך תשמע את הטראקים האחרונים בתכנית של מרקוס למשל - ממש לא הייתי מציע את הטראקים הללו לחובבנים שרק התחילו להתעניין כי סיכוי גדול שלא יבינו אותם...

PS:
ד''א עוד הערה קטנה - לגבי הבי פי אם נמוך => ברור שאף אחד לא מדבר איתכם פה על צ'יל אאוט יציניים!!!!
ברור במדובר בבי פי אם לא נמוך מ130 ככה - מה אתם תופסים כל מילה??? יאללה תרגעו קצת למה להיות בלחץ?
אני יודע שאתם מבינים במוזיקה אבל לא צריך להתנשא פה ולהראות לכולם איזה חכמים אנחנו...

המשך שבוע מצויין


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Jun-20-2004 19:02  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

גם אני ככה
האהבה העיקרית שהיא היא וגם תהיה תמיד אפליפטינג
אבל במהלך השנה וחצי האחרונות נכנסתי יותר ויותר לפרוגרסיב ולברייקס,כי בהחלט הייתי צריך משהו אלטרנטיבי.
בזמן האחרון חבר שלי השמיע לי כמה קטעים פסיכדלים ממש חזקים שדי אהבתי.
אולי מצאתי עוד אלטרנטיבה


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Jun-20-2004 19:06  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

טוב ככה אנשים... אני בכללית לא אוהב את ההגדרות האלה של הסגנונות מוזיקה.
הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות, ולהיות מוגבלים בסוגי המוזיקה והקטעים השונים שהם מצליחים להיתחבר אליהם.

אני רואה את זה ככה:
צריך להיסתכל על כל קטע כפרט בפני עצמו, לא צריך לנסות ולקטלג אותו או להכניס אותו תחת הגדרה מסויימת שתסווג אותו כסגנון מסויים, זה סתם מגביל. אם אתה מצליח להיתחבר לקטע מסויים אז סבבה... זה לאו דווקא אומר שאתה תצליח להיתחבר לקטעים אחרים מאותו סגנון.

ואם מישהו אומר נגיד אני שומע רק פרוגרסיב, סתם מונע ממנו את ההנאה בליהתחבר לאיזה מלודיה רגשית בת זונה שהוא היה שומע אם הוא היה פתוח לסגנון של הטראנס אפליפטינג, או לאיזה מקצב קטוע עם אווירה אפלה עצבנית אם הוא היה פתוח לברייקביט.

תתנסו, תקשיבו לכל מה שבא לאוזן, אל תישללו סיגנונות!!


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Jun-20-2004 20:20  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

P.S.

תעזבו כבר את מיכאל חחחח
אני לא מבין מה הבעיה, הבן אדם לא פסימי בכלל...אין לי מושג מאיפה הבאתם את זה.

תיכנסו מידי פעם לפורום פוליטיקה, אין פה אחד שפעיל שם כמו מיכאל (לפחות ממה שאני זוכר).


לבן אדם יש דעות!!


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Jun-20-2004 20:23  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב ככה אנשים... אני בכללית לא אוהב את ההגדרות האלה של הסגנונות מוזיקה.
הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות, ולהיות מוגבלים בסוגי המוזיקה והקטעים השונים שהם מצליחים להיתחבר אליהם.

אני רואה את זה ככה:
צריך להיסתכל על כל קטע כפרט בפני עצמו, לא צריך לנסות ולקטלג אותו או להכניס אותו תחת הגדרה מסויימת שתסווג אותו כסגנון מסויים, זה סתם מגביל. אם אתה מצליח להיתחבר לקטע מסויים אז סבבה... זה לאו דווקא אומר שאתה תצליח להיתחבר לקטעים אחרים מאותו סגנון.

ואם מישהו אומר נגיד אני שומע רק פרוגרסיב, סתם מונע ממנו את ההנאה בליהתחבר לאיזה מלודיה רגשית בת זונה שהוא היה שומע אם הוא היה פתוח לסגנון של הטראנס אפליפטינג, או לאיזה מקצב קטוע עם אווירה אפלה עצבנית אם הוא היה פתוח לברייקביט.

תתנסו, תקשיבו לכל מה שבא לאוזן, אל תישללו סיגנונות!!


תקן אותי אם הבנתי אותך לא נכון,אבל אתה אומר שאם לדוגמא מישהו ישמע קטע ברייקס שבעיקרון הוא ממש יפה,הוא ישלול אותו כי זה לא משהו שהוא רגיל לשמוע?
זה נשמע די טיפשי...

"הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות
"
גבולות?למה שאנשים יציבו לעצמם גבולות?אם מישהו מגדיר את עצמו כאוהב פרוגרסיב לדוגמא,זה לא אומר שהוא לא יהיה מוכן להתחבר לדוגמא לקטע טקטראנס שהוא ישמע דווקא בגלל שזה לא מתאים לסגנון היומיומי שלו.

אני לא חושב שהעניין של הגדרות של מוסיקה סוגר אנשים בפני סגנונות.תמיד אפשר פתאום לשמוע קטע שאתה אוהב שהוא לא בסגנון הרגיל שלך ולהגיד"ואללה אהבתי".זה לא שאנשים אומרים לעצמם ברגע שהם שומעים משהו"אוקיי זה פרוגרסיב\אפליפטינג,זה לא הסגנון האהוב עלי,לא מתאים לי אני בכלל לא מתכוון לתת לקטע הזה הזדמנות".מי שחושב ככה הוא טיפש

העניין של לקטלג שירים לא מגביל שום דבר.הוא סתם יוצר סדר.
כי תסכים איתי שצריך להבדיל איכשהו בין ברייקביט להארדטראנס שיש בינהם הבדלים עצומים.


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Jun-20-2004 20:44  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld 94 trance, sounds like LSG/Lieb/Superstition [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMuttonheads - Smashing Music (Original Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!