|
| quote: | Originally posted by FredNova
YDR has always been like that...
ik vraag me eigenlijk af wat jullie verwachten van hem?
Dta hij zoals een Armin of Markus gaat draaien?
Wel, ik denk echt dat jullie dat aspect niet snappen, een dj moet het publiek entertainen, daar is ydr een meester in
en de plaatjes die hij draait? wel de merendeel van het publiek wil dat horen.
en begin nu weer ni aub, er is meer dan 'jullie (en ook mijn!) ding' alleen
lang leve techno, house, groove, trance, progressive, rnb, rock,... lang leve muziek! |
Sorry hoor Fred, ma moet Cresto hier in gelijk geven (see below)... YDR lag al ni in e zo hoog schuifke (euhm... ) en wa'k toen in de versuz gezien heb vond ik op ni veel respect trekken.. Laat Ferry toch nog rustig zijn ding doen, ik kan mij vergissen ma dacht da Ferry nog 1 plaat op wa leggen, ma nee, DEN Yves kwam daar af me zene "Cristalle" en plaats moest Ferry maken, tsss... Dat die dan ook nog van da mengpaneel zou blijven, neeje, bepaalde dinges veranderen en Ferry kon ze telkens keer weer te goei zetten, dit is géén RESPECT!! Hoop da hier weer ni te véél reacties op komen, ma wou toch ff m'n mening zeggen en ik den toch wel dat da mag of nie...
No offence he Fred, ma hij kan dan misschien e vaste waarde geweest zijn, hij is het kwijt, denk nog terug aan Rave City, da waren de glorie tijden van YDR, ma aujourdhui c'est fini...
Ik wil daarmee ni altijd e slachtoffer zoeken, want ik heb nie bereikt wa zij hebben bereikt en zal da ook nooit bereiken, ma als ge zo als DJ wil eindigen... Bedankt en tot de volgende keer....
| quote: | Originally posted by djcresto
Heb Yves nu toch ook al een aantal keer aan het werk gezien en hij kan echt wel beter als toen in versuz. Vorig jaar op de after party van de city parade vond ik hem super. Toen deed hij ook moeite, in versuz stond hij te mixen met een gebrek aan respect voor het publiek en de organisatoren. Dan betaal je wie weet hoeveel geld en dan zie je dat de dj die je betaald nauwelijks moeite doet om een deftige mix te maken. |