Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by FredNova
YDR has always been like that...
ik vraag me eigenlijk af wat jullie verwachten van hem?
Dta hij zoals een Armin of Markus gaat draaien?

Wel, ik denk echt dat jullie dat aspect niet snappen, een dj moet het publiek entertainen, daar is ydr een meester in
en de plaatjes die hij draait? wel de merendeel van het publiek wil dat horen.

en begin nu weer ni aub, er is meer dan 'jullie (en ook mijn!) ding' alleen

lang leve techno, house, groove, trance, progressive, rnb, rock,... lang leve muziek!


Heb Yves nu toch ook al een aantal keer aan het werk gezien en hij kan echt wel beter als toen in versuz. Vorig jaar op de after party van de city parade vond ik hem super. Toen deed hij ook moeite, in versuz stond hij te mixen met een gebrek aan respect voor het publiek en de organisatoren. Dan betaal je wie weet hoeveel geld en dan zie je dat de dj die je betaald nauwelijks moeite doet om een deftige mix te maken.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jun-22-2004 06:27  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

quote:
Originally posted by FredNova
YDR has always been like that...
ik vraag me eigenlijk af wat jullie verwachten van hem?
Dta hij zoals een Armin of Markus gaat draaien?

Wel, ik denk echt dat jullie dat aspect niet snappen, een dj moet het publiek entertainen, daar is ydr een meester in
en de plaatjes die hij draait? wel de merendeel van het publiek wil dat horen.

en begin nu weer ni aub, er is meer dan 'jullie (en ook mijn!) ding' alleen

lang leve techno, house, groove, trance, progressive, rnb, rock,... lang leve muziek!


Sorry hoor Fred, ma moet Cresto hier in gelijk geven (see below)... YDR lag al ni in e zo hoog schuifke (euhm... ) en wa'k toen in de versuz gezien heb vond ik op ni veel respect trekken.. Laat Ferry toch nog rustig zijn ding doen, ik kan mij vergissen ma dacht da Ferry nog 1 plaat op wa leggen, ma nee, DEN Yves kwam daar af me zene "Cristalle" en plaats moest Ferry maken, tsss... Dat die dan ook nog van da mengpaneel zou blijven, neeje, bepaalde dinges veranderen en Ferry kon ze telkens keer weer te goei zetten, dit is géén RESPECT!! Hoop da hier weer ni te véél reacties op komen, ma wou toch ff m'n mening zeggen en ik den toch wel dat da mag of nie...

No offence he Fred, ma hij kan dan misschien e vaste waarde geweest zijn, hij is het kwijt, denk nog terug aan Rave City, da waren de glorie tijden van YDR, ma aujourdhui c'est fini...

Ik wil daarmee ni altijd e slachtoffer zoeken, want ik heb nie bereikt wa zij hebben bereikt en zal da ook nooit bereiken, ma als ge zo als DJ wil eindigen... Bedankt en tot de volgende keer....


quote:
Originally posted by djcresto
Heb Yves nu toch ook al een aantal keer aan het werk gezien en hij kan echt wel beter als toen in versuz. Vorig jaar op de after party van de city parade vond ik hem super. Toen deed hij ook moeite, in versuz stond hij te mixen met een gebrek aan respect voor het publiek en de organisatoren. Dan betaal je wie weet hoeveel geld en dan zie je dat de dj die je betaald nauwelijks moeite doet om een deftige mix te maken.


___________________

Old Post Jun-22-2004 07:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

no prob

voor de duidelijkheid ik haal maar iets aan he...

check het 'DJ VS DJ !?' topic


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Jun-22-2004 07:40  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Meltoz
Laat Ferry toch nog rustig zijn ding doen, ik kan mij vergissen ma dacht da Ferry nog 1 plaat op wa leggen, ma nee, DEN Yves kwam daar af me zene "Cristalle" en plaats moest Ferry maken, tsss... Dat die dan ook nog van da mengpaneel zou blijven, neeje, bepaalde dinges veranderen en Ferry kon ze telkens keer weer te goei zetten, dit is géén RESPECT!! Hoop da hier weer ni te véél reacties op komen, ma wou toch ff m'n mening zeggen en ik den toch wel dat da mag of nie...

Indeed, Ferry legt Carte Blanche op, heel de zaal wordt wild, en wat doet Yves? Even aan de equalisers prutsen in het midden van de opbouw, fijn, heel fijn, daar ging hét moment van de avond voor mij...

En tjah, ik ken het aspect van platen draaien voor uw publiek maar al te goed (ik draai al 2 jaar in een jeugdhuis, nog véél erger dan een commerciele trance-club), maar dat is nog geen excuus om uw platen ff on the spot erin te gooien en dan maar hopen dat ze gelijk staan. Dat getuigt, zoals Tom zegt, van totaaaaaal geen respect! Niet tegenover de organisatie die waarschijnlijk diep in hun geldbuidel hebben moeten tasten om u te kunnen boeken, en niet tegenover het publiek dat tenslotte toch ook geld heeft betaald om u te zien! Als je dan toch Traffic en Producelast wil draaien, no problem, maar mix ze dan tenminste fatsoenlijk aan elkaar, zeker als je zo'n reputatie hebt...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-22-2004 11:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Op die avond zelf zeiden Jasper en ik dat hij precies een bedroom-dj was die op zijn kamer wat aan het prutsen was. Het kwam niet zo goed over, maar langs de andere kant weet ik dat hij weldegelijk veel beter kan...

Old Post Jun-22-2004 12:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België

Fred is da 100% zeker dat Armin draait?
Heb bij Versuz en Armada gecheckt ... en die zeggen idd dat ie komt draaien. Maar CityParade weet van ni veel

Old Post Jun-22-2004 13:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

quote:
Originally posted by Kelly*
Fred is da 100% zeker dat Armin draait?
Heb bij Versuz en Armada gecheckt ... en die zeggen idd dat ie komt draaien. Maar CityParade weet van ni veel



100%? dat kan ik niet zeggen he, dat kan zelfs nog veranderen de dag zelf

maar volgens mij zal hij er spelen ja


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Jun-22-2004 13:34  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België

Merci Fred!
Ik zal der zeker zijn
Tot ginder

Old Post Jun-22-2004 13:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Misschien tijd om een meeting te regelen? Ik stel Gent-Sint-Pieters voor...

Old Post Jun-23-2004 14:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

Begint die parade niet aan Gent Dampoort?
Het gemakkelijkste zal idd zijn om af te spreken in een station...


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-23-2004 15:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by Tiger777
Begint die parade niet aan Gent Dampoort?

Ja maar GSP is simpeler denk ik

Old Post Jun-23-2004 15:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Pumaz
Ja maar GSP is simpeler denk ik

denk ik ook, dampoort zal druk zijn om iedereen te vinden.

Count me in, en mn vriendin ook


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jun-23-2004 16:21  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId-5 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackE-Craig - "Drum Beats" (Hard Beats Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!