 |
|
|
|
 |
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
|
|
|
Jun-21-2004 13:42
|
|
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
Location: BELGIUM
|
|
|
leuk leuk
maar toch 1 opmerking (waardoor ik waarschijnlijk de volledige jury ga tegen mij krijgen, maar zeker ni slecht bedoeld)
ik lees hier ergens dat de jury bv zou kunnen oordelen op de volgende zaken 'beatmatching, phrasematching, key, opbouw,...'
nu ECHT NI SLECHT BEDOELD maar is dat niet wat gek dat mensen die zelf niet draaien of pas draaien of zichzelf nog ni goed genoeg vinden of eender wat daarover gaan oordelen?
*don't shoot me* *KNAL* ja lap ik lig er al uit
ik bedoel als je met demo's werkt, kan je dan gewoon niet luisteren en zeggen wel die is leuk en die is leuk
trouwens ik deel de mening van freezel en ei
ik kies ook 'anders' en wat is die anders hier voor mij: gewoon in een topic overleggen wie komt draaien...
ik ben zo niet voor dj contests, volgende info ter zijde, is helemaal niet van toepassing hier!
ik draai nu al 5 jaar voor publiek
en heb op die 5 jaar maar 3 dj contests meegedaan eigenlijk (effectief gedraaid)
1. atmoz dj contest 2 jaar geleden, zat ik bij de laatsten maar zochten ze groove ipv trance
2. benelux dj contest werd ik 3de in Heerlen (NL) en eindigde dj Krizz 4de (net achter mij) terwijl die de atmoz dj contest dit jaar wint
3. six flags => paar honderd djs beoordelen over een ganse maand
zondar dat de jury iedereen gehoord heeft... en nu horen we er niks meer van
*. de meeste contests zijn trouwens vriendjespolitiek (ik ga geen namen van contest noemen)
dus waarom niet gewoon allemaal overeenkomen, 16 djs => op 8 uur tijd
waarom geen gezellige bedoening en iedereen 30 min dus
en geen ruzie opt forum want iedereen die wou, kon draaien
want geloof me demo's is heel veel werk en loopt sowieso verkeerd af
___________________
http://www.mytrance.be
|
|
Jun-23-2004 07:35
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Jun-23-2004 08:37
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Jun-23-2004 09:11
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Jun-23-2004 10:31
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:37.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|