Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
quote:
Originally posted by Hitman
Kutzooi, ik wil hier zo graag heen maar niemand van ons gaat...
Mmmmm, kaartjes beschikbaar, vervoer aangeboden, hele hoop NLTA's --> what are you waiting for?
Jul-20-2004 18:06
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Ja! super gezellig Rob!!!!! mee gaan!
___________________
Sasha!
Jul-20-2004 18:14
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
He Springer !! Hoe laat zijn jullie er?
Ik ga zo vertrekken denk ik .... zal ongeveer 2,5 uur nodig hebben denk ik (incl. zoeken + goede parkeerplaats vinden)
Jul-20-2004 18:21
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by emre
He Springer !! Hoe laat zijn jullie er?
Ik ga zo vertrekken denk ik .... zal ongeveer 2,5 uur nodig hebben denk ik (incl. zoeken + goede parkeerplaats vinden)
wij zijn er rond 12n.. zeker als Sasha pas om 2 uur begint, is het een lange avond tot 6 uur.
En Robman! gewoon mee gaan, vervoer is te regelen en kaarten ook!
___________________
Jul-20-2004 18:33
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
Weet Onno al dat er bij hem ge-aftered moet worden ... met Technics, CDJ800 en mixer en alles
Jul-20-2004 18:35
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by emre
Weet Onno al dat er bij hem ge-aftered moet worden ... met Technics, CDJ800 en mixer en alles
heb ik allemaal niet!
___________________
Sasha!
Jul-20-2004 20:01
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
Location: Curacao
reviews mensennnn!!!
hoorde van emma dat het heel gezellig was! DO tell, en ik wil fotos zien
Zo, ik kom net uit bed
Wat een topfeest! 't was echt gezellig, ben blij dat ik toch gegaan ben
Sasha _O_
___________________
moo.
Jul-21-2004 15:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Zooooooooooooo wat een feest!
Gave tent, gave mensen, vette muziek (Sasha ging als een trein, fuck breaks!).....alles gaaf!
Leuke TA's ook weer, leuk op Phortje mee te nemen en Matthijs een keer in levende lijven te zien. Topavond. 9:35 lag ik in mijn nest.
Minpunten:
- DJ Booth? Waar is die??
- Wat nou roken als je een rookmachine hebt? :S
Vette tracks gehoord:
Spooky - Belong
Jase from Outer Space - Do what you want (?? Remix)
Britney Spears - ?? (Sander Kleinenberg Remix)
N.E.R.D - Maybe (?? remix)
Felix da Housecat - Watching Cars go By
Future Sound of London - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie Main Path Mix)
Spektrum - Kinda New (Tiefschwartz Dub)
UNKLE - In A State
Chiapet - Westworld (Clubmix??)
Nog vermeldenswaardige punten:
- Chefke zoent met Belgische vrouwen :P
- Belgische vrouwen zoenen met elkaar (en schijnen in de Playboy gestaan te hebben.....100 jaar geleden ja! )
- Belgische 'club-bouwers' snappen nietzoveel van waar een djbooth hoort
- Breaks? Breaks? Welke breaks? Gaan met die banaan! (Sasha had er zin in!)
- Het eerste 1,5 uur mocht ik geen foto's nemen van Sasha in de djbooth. Waarom, omdat hij dan nog nuchter is ofzo? Mag je alleen foto's maken als hij verrot is ofzo?
- Naarmate het vroeger in de ochtend is, neemt het kwaliteit van de dames 'buiten' af (als je begrijpt wat ik bedoel )
- Er is een Belgische tegenhanger van "Heeeeee Hooooooo "~
- Met je shirt uit hard gaan op progressive kan OOK!
- Onno heeft vet haar man!
- David wil nog steeds zijn shirt niet uittrekken!
- Deodorant please, tafel 2!
- Dit is NIET mijn beste set ooit
- Sido doet de Amstel Bright reclame na!
Report en foto's volgen nog
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-21-2004 15:24
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Onno zag er nog aardig uit hoor zo rond 11:30 op station Breda
Selected items:
1 x GUSA001CDX
Sasha - Involver (Ltd Ed packaging DJ mix album)
11.99 UKP per unit
1 x GUSA001POS
Sasha - Involver (POSTER)
3.25 UKP per unit
Wat was die track met "Annihilator" oid? die was vet
___________________
moo.
Jul-21-2004 16:37
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Onno zag er nog aardig uit hoor zo rond 11:30 op station Breda
Toen had hij zich weer opgekalefaterd, dat kan niet anders
Ik kan namelijk het tegendeel bewijzen, maar dat zal ik, uit respect voor Onno, niet doen Heb een foto na de 'windhoos' van een uur of 06:30
Onno, wat heb je ervoor over dat ik hem niet post?
___________________
"Life is all about choices & respect"