Originally posted by Miss Proximus
en als bonus zijn we dan ook eindelijk van armin af
dan kan je niet meer met hem op de foto
Aug-10-2004 21:34
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.
Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.
Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.
Aug-11-2004 06:21
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Als wij nog voeten over hebben na een hele dag FFWD komen we zeker hier ook nog naar toe! Als 't aan mij ligt zijn we er, maar ik ben ook van m'n gezelschap afhankelijk...
Originally posted by sanderheijnen2
heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen....
Ticketbox en anders zijn er iig nog 250 kaarten aan de deur te koop!
Aug-11-2004 09:56
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.
Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.
Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.
Wat hoop ik dat jij op dat zinkend schip staat zeg.......
Aug-11-2004 10:33
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by New Wave
Wat hoop ik dat jij op dat zinkend schip staat zeg.......
Ok cool, dan neem ik maar me reddingsvest mee.
Aug-11-2004 10:45
DJ Gerrit
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
wat kansloos gespam hier. sommige mensen voelen zich hier heel wat omdat ze geen trance meer luisteren.
vooral doorgaan
p.s new wave, wat ben je lekker origineel met je apres ski kreet boven avatar
Aug-11-2004 10:53
dj_spare
Sjef Jembek
quote:
Originally posted by MaGiK54
100% mee eens... ik stel voor sommige mensen hier de biezen pakken en zich hier nooit meer vertonen met hun gezeik... ja en wie zullen we nou bedoelen