Originally posted by AversusZ
zou ik mogen vragen waar je die vandaan heb?
Alsublieft
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jun-17-2004 22:58
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
___________________
blaat en nu stampen
Jun-18-2004 17:40
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Jun-18-2004 17:55
DanceTrend
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Near Groningen, Netherlands
Trillian 4-evahhhh
Jongens geen ruzie maken om mijn zusje he. Wie het meeste geld biedt mag dr hebben
___________________
Coming soon: = d a n c e X p e r i e n c e=
Now Playing:
Jun-18-2004 18:59
Stefanovīc
tranceaddict in training
Registered: Mar 2002
Location: Dordrecht. The Netherlands
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Zeg JP, met die ambities he, moet je dan nog niet meedoen aan de EM-offroad toertocht? Kun je pauzeren bij mij .
EM'ers hierro?
Wat is het internet toch een klein wereldje
Jun-19-2004 14:10
qrogression
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location:
quote:
Originally posted by Chicane
Hoe komen al die Dordtenaren hier verzeild joh?
*EDIT* Ik zit net op je site te kijken (mooi gedaan!) en ik zie dat je 2 straten bij me vandaan woont lol.. heb nog een plaat van Daniel Wanrooy hier, Omorfie (op Massive Drives), best lekkere tune.
Hey Chicane, toevallig dat je zo dichtbij woont en ook hier komt.
It's a small world afterall!
En bedankt voor je commentaar