|
| quote: | Originally posted by Glorie
jag mitt dumma flarne trodde GB var svenskt me.. men ack va fel ja hade Langnese heter det i Grekland t.ex. eller om d var i Tyskland det hette så. Kommer inte i håg haha...finns i både tyskland å grekland iaf, me samma logga å allt.. |
GB (Glacebolaget) är svenskt från början. Det är bara loggan och vissa delar av sortimentet som är internationellt. Vissa glassar finns bara i sverige på samma sätt som vissa glassar bara finns i portugal men ändå har samma logga men heter glassen där heter Ola (eller är det i Spanien?). Get what I mean?
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|